Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Har vært veldig lite her i det siste, men jeg har allikevel fått med meg det meste... ;-) Jeg er, som dere kanskje ser på nicket mitt, blitt alenemor, desverre... Jeg er nok like forvirret som de fleste rundt oss, men... Et resultat av at mannen ikke klarer å komunisere og ikke ville flytte fra mammaen sin! Så da driver jeg og barna å flytter oss inn i en VELDIG koselig leilighet på Nordstrand... Satser på at vi får det supertrivelig der! UTEN svigermor sin nese som skulle bry seg med ALT!!!!!!!
Monajenten Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Så utrolig trist å høre at et familiemedlem kan ødelegge så mye for et forhold at det blir skilsmisse av det:-( Og dere som ikke har vært gift noe lenge en gang? Nei huff så fælt å lese. Ønsker deg en bedre tid fremover, og krysser fingrene for at du og dine to skjønninger får det fint i den nye leiligheten!! Klem
thea - M har gull i gulping Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Utrolig trist at det skulle bli sånn. Men sånn jeg ser det så kanskje du får det bedre uten ? Uansett skal det gå bra med deg og dine:) Jeg er faktisk fra Nordstrand.. Fineste og kosligste plassen i hele Oslo:)
moe_ Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer med ny start og ny leilighet og null svigermor
melkekua™ Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 I all verden da :-( triste nyheter! Håper dere får ordnet det, kan jo hende det løser seg (om du vil det da). Håper dere får det kjempefint i den nye leiligheten ;o) jeg får vel pelle meg ut på besøk før permen er over. Har lovt det såååå lenge nå. Veldig dårlig samvittighet for det bare så du vet det. Sender deg en stooor klem.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Tenker på deg, men det vet du.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå