Gå til innhold

når venner "rapper" navn!

Anbefalte innlegg

Er det da "lovlig" å fortsatt bruke det du hadde tenkt ? Har liksom hatt jentenavn klart i mange år.. men har prøvd en god stund å bli gravid, derfor kom venninnene mine meg i forkjøpet, og nå har ei av de tenkt å kalle lillejenta si det jeg hadde tenkt meg ut..

Vel, nå vet jeg ikke hva det blir enda, men om det blir jente, så er liksom navnet "oppbrukt".. Er det frekt av meg å bruke det jeg hadde tenkt da? Eller må jeg bite i det sure eplet og finne et navn som overhodet ikke betyr noe for meg??

Flere i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141380529-n%C3%A5r-venner-rapper-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs kanskje hva slags navn det er..om det er spesielt og om hun har fått Ideen fra deg, eller om det er f.eks Emilie.. som mange heter og vet om...

jeg hadde valgt det om det var et spesielt navn du har ønsket lenge, og som hun fikk av deg... men ellers ville jeg ikke tror jeg.. jeg var i samme siuatsjon selv, og synes det blir for dumt å bruke det nå som min nære vennine har valgt det, på egenhånd..'

men du får vurdere situasjonen, det er ditt valg...

Det spørs kanskje hva slags navn det er..om det er spesielt og om hun har fått Ideen fra deg, eller om det er f.eks Emilie.. som mange heter og vet om...

jeg hadde valgt det om det var et spesielt navn du har ønsket lenge, og som hun fikk av deg... men ellers ville jeg ikke tror jeg.. jeg var i samme siuatsjon selv, og synes det blir for dumt å bruke det nå som min nære vennine har valgt det, på egenhånd..'

men du får vurdere situasjonen, det er ditt valg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...