Gå til innhold

Tilvenning til kumelk og 1 års gaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tvillinger som straks fyller 1 år. Lurer veldig på hvordan jeg skal venne de til å drikke kumelk kontra nan. Ofte får de jo nanen varmet fordi den har stått i kjøleskapet.

Noen som har noen gode tips? Har dere gitt barna kald kumelk eller latt den stå på benken litt før dere har "servert" den?

Lurer også på om det er noen som har tips til gave? Har lyst til å finne på noe personlig til begge to selvfølgelig. Har tenkt på armbånd til frøkna, men syns det er vanskelig med lillegutt. Armånd er jo noe som hun kan ha resten av livet og det sammen vil jeg at gaven hans skal være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vesla fikk romtemperert kumelk første gang, deretter kjøleskapskald melk.

du kan jo kjøpe en slipsnål til gutten din. eller mansjettknapper

Skrevet

vesla fikk romtemperert kumelk første gang, deretter kjøleskapskald melk.

du kan jo kjøpe en slipsnål til gutten din. eller mansjettknapper

Skrevet

Jenta mi har ikke vært vant til varm mme. Hun har bare fått mme fra glass (som vanlig melk) etter at hun sluttet å amme da hun var 9 mnd gammel, så vi bare byttet innholdet i glasset gradvis...

Vær obs på at endel kan få litt magevondt ved innføring av melk, så ta det forsiktig! :)

Ang. gave så fikk vi en kjempefin personlig stol til dåpen til jenta vår. Det var malt med Nøtteliten på, siden hun har digget sangen om Nøtteliten siden hun var bitteliten. Var også malt fødseldato, klokkeslett, vekt, lengde osv.

Går også an å bestille bord, krakker osv.

Kjempefin gave som hun har lenge!

Ellers kan dere gi lommekniv med navnet gravert inn!

Skrevet

Det hørtes veldig skjønt ut, var det laget av bekjente eller er det en nettbutikk?

Ang. melk så skal jeg også begynne å innføre melk nå er hun 1 år. Min andre datter gikk fra morsmelk til nan varmet i micro, og videre til kumelk varmet i micro, og kald melk.

Skrevet

Glemte å skrive det, men vår stol var bestilt fra malurten.no

Skrevet

Hei alle sammen.

Tusen takk for gode tips. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...