Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg hadde MA i desember og utskraping 21.des da cytotec ikke hjalp. Jeg blødde kun operasjonsdagen. 2.januar fikk jeg uforklarelige smerter nederst i magen på høyre side. De smertene har jeg hatt hele tiden siden da, men i det siste har det roet seg en del ned, men smertene er der fortsatt Har vært hos forskjellige leger (ct-røntgen, gyn.und med ultralyd, blodprøver, underlivsprøver osv) men ingen finner ut hva det er. Mensen har heller ikke kommet tilbake?? Vil jo så gjerne bli gravid igjen, men vil ikke starte med prøving før etter at mensen har kommet tilbake. Den siste uka har jeg også hatt smerter ved avføring og hvis jeg setter meg hardt ned på senga/stol så gjør det vondt i endetarmen. Noen som har peiling/opplevd det samme? Hva med mensen? Er det vanlig at det tar så lang tid før den kommer tilbake etter en MA? Nå er det 6 uker siden utskraping. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141380452-mensen-etter-utskraping/
sister wanted Skrevet 13. februar 2010 #2 Del Skrevet 13. februar 2010 Kan ikke hjelpe, men bare si at med meg er forløpet ganske likt. Hadde utskraping 30.12 (begynte å blø så vidt 22.12., så stor blødning 27.12.). Cytox hjalp ikke, så endte med utskraping etter 1 døgn på slike piller. Har enda ikke fått tilbake TR, i dag 46 dager etter utskraping. Men har testet positivt på eggløsningstester i dag, så kanskje det er i gang igjen nå? Skal i hvert fall overtale mannen min til litt sengehygge i kveld. Har ingen tid å miste, så prøver selv om ikke TR har hatt sin debut. ;O) Lykke til for deg, håper dere snart er i gang med prøvingen igjen, og at vi sees på 1. trimester i overskuelig fremtid. ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141380452-mensen-etter-utskraping/#findComment-141431976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå