Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Kan jeg ikke bare spy? Urettferdig. Alle andre som har fått gørra i hus har etter sigende spydd involler. Jeg ser ikke hvorfor jeg skal være kvalm i timesvis og så antakelig bare ende opp med å konstatere at nei, jeg fikk et ANNET virus, som ikke vil føre til total tarmskylling og kickstart på et nytt slankt liv. Kvalm.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 jeg tror du bare får din straff fordi du har spist, på tross av dine lovnader. du har foresten fått en lang mail som enten gjør at du begyner å le, eller blir sint eller kvalm. eller alle sammen på en gang
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg fniste litt og ble litt nysgjerrig på hva som har gått galt med pottetreninga til enkelte, og så skrev jeg tilbake, gitt... Kvalmebygene kommer og går. Minn meg på at jeg aldri skal finne på å skulle ha en attpåklatt, dette bringer opp gamle kvalmeminner.
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Dessuten har jeg bare spist fine ting og ikke så mye av dem heller. Jeg er verdensmester i curry.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 hehe... ja det er jo helt sykt. noen mennesker er bare gale og jeg har ikke noe problemer med å forstå at de blir forlatt og ensome. hehe.. attpåklatt tror jeg ikke er noen god ide om man ikke vil være kvalm til tider. men man blir jo tynnere for en bitte liten stund før man blir en ballong da. det er da enda noe. jeg har funnet ut at om en vis person skal få viljen sin, så er det ikke tid til noen atpåkladd med mindre jeg skal få barn når jeg er 48
Gjest amandine Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Skulle gjerne ha lært litt av en verdensmester i curry, for er det noe jeg ikke kan,så er det det. Ellers - ønsker deg alt godt og god bedring, det er rett og slett ille å være spysyk. Been there done that og jeg ble heller ikke slank.
Anne-B. Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Stakkar. Jeg var grisedårlig i tre dager for et par dager, og spydde bare en gang. Jeg føler med deg.
Turid Laila Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er også kvalm, dog ikke fra noe smittsomt virus. Jeg må belage meg på å være kvalm de neste månedene. Jippi (??)
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Anne-B, antakelig litt der jeg er også, byger av ultra-grønn i trynet (litt bedre enn i gårkveld, da) men ikke noe spying ennå. Men såpass at jeg fremdeles har bøtte ved siden av pc (siden jeg må jobbe).
Gjest amandine Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Du har rett og slett fått i deg noe du ikke har spist, du altså Gratulerer, Gunda!
Turid Laila Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Jo, takk for det. Veldig etterlengtet nå. Så da satser på jeg på denne sitter fast inni der, og blir der i ca. åtte mnd. til! For øvrig, god bedring ønskes Luten.
Anne-B. Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 "Jeg var grisedårlig i tre dager for et par dager." For et par-tre uker siden, skulle det stå. Hadde jeg ikke skjønt det til nå at jeg er gravid, så hadde skrivefeilene fått det til å demre for meg. Ikke godt å være konstant uggen, nei. Flink du er som jobber likevel, jeg er sjuk på det mandige viset. Strak ut og er så dååårlig.
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #15 Skrevet 3. februar 2010 Takk, og krysser fingrene for kvalme-fremkalleren din, Gunda!
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #16 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er så redus at jeg forstod hva du mente og stussa ikke et øyeblikk på at det var noe rart der.
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #18 Skrevet 3. februar 2010 Forøvrig, når man allerede er kvalm kan man likegodt myrde en pose ostepop. Forskjellen er helt akademisk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. februar 2010 #19 Skrevet 3. februar 2010 hahaha.. hvordan greide du å komme på ostepop når du er kvalm?
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #20 Skrevet 3. februar 2010 Ingen har handla og så var jeg så guggen at jeg ikke orka å gå ut og handle etter legging (mannen var ikke hjemme og guttungen kjører ikke bil ennå...) og så var jeg sulte og det var tomt for brød og melk og egg og alt annet spiselig eller i hvert fall godt. Så hørte jeg den knasende fete stemmen fra skapet som ropte på meg,og der var en gjenglemt ostepop-pose, gitt, helt ensom og forvarsløs.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. februar 2010 #21 Skrevet 3. februar 2010 hahah... du er gal jeg vet ikke om jeg kan spise ostepopp i normal tilstand en gang... haha foresten så er du treg på mailen og dib er treg her. og jeg er treg til å legge meg. og fb er nede. alt er tregt i dag!
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #22 Skrevet 3. februar 2010 Har svart nå!!! Hater treighet i systemet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. februar 2010 #23 Skrevet 3. februar 2010 du er en lydig og god kone
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #24 Skrevet 3. februar 2010 Aaargh. Det tar fire minutter før det synes at innlegget har blitt posta, og så tre minutter til før det er mulig å lese det. Jeg tror jeg legger meg igjen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. februar 2010 #25 Skrevet 3. februar 2010 hehe.. høres lurt ut. sov godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå