Gå til innhold

forsvinner symptomene hvis man spontanaborterer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 9 nå... har egentlig lagt den verste frykten for spontanabort til siden... men så er jeg sååå "lur" og leser om temaet. Noen har tatt tidlig ul og ser ikke hjertet slå osv... Kjenner jeg får litt panikk.. Noen har også hatt et dødt foster inni magen i flere uker før man begynner å blø. Men er det sånn at man fortsatt føler seg gravid selv om det evt ikke er noe liv inni der..Eller forsvinner f eks stikkingen og kvalmen osv. herlighet.. jeg uroer meg nok litt for mye. Men det hadde vært godt å kunne slappet av.Og det er mange tanker.. Veldig fristet til å bestille time til ul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt forskjellig om symptomene minsker eller ikke, de har jo også forskejllig styrke i ulike faser/uker avsvangerskapet. Det går jo an å bestille en UL, evt.på privat klinikk, men dersom du ikke har noen grunn til å tro noe annet er det lov til å tro og håpe at det er liv... Nå er det jo slik at man aldri har noen garanti for at det går bra, så spørsmålet er hvor mye usikkerhet du klarer å leve med...

Lykke til!

Skrevet

Jeg har jobbet på gynekologisk poliklinikk. Graviditetssymptomer er et godt tegn. Det tar vanligvis ikke så lang tid fra en evnt intrauterin fosterdød til graviditetssymptomene minskes.

Alltid lurt å ta UL hvis man engster seg. Da får man verifisert (vanligvis) at alt er bra og kan "nyte" kvalmen o.l. uten bekymringer:) De aller fleste som ikke får et komplett svangerskap mister før uke7, hvis det hjelper:) Men dette er ingen garanti. Bare litt info om hva som er aller vanligst.

Bestill UL og få verifisert at alt er i orden:)

Lykke til

Skrevet

Hos meg forsvant de etter et par dager, ja. Hadde også mindre symptomer den gangen jeg mistet. Men er vel også normalt at de første symptomene forsvinner et stykke ut i svangerskapet, så det behøver ikke bety at det er noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...