Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Noen som har hatt besøksforbud og eller opplevd at en person var ilagt besøksforbud mot å opppsøke deg? Hvordan funket det? Hva var grunnen?
lillebror er " forsinket" Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Det var nettopp om det paa tv. En ex som hadde vert voldelig, plaget damen med sms og brev i posten. Han fikk ikke ringe, sende sms eller noe slikt. Det fikk heller ikke hun. Det virket begge veier.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Ja... eksen har besøksforbud. Han var voldelig mens vi var sammen. En virkelig psykopat. stjal passet mitt en gang, så jeg ikke kunne reise på tur med moren min... Oppsøkte meg steder når han visste jeg var alene, og truet osv etter at det var slutt. Han kunne ikke ringe, oppsøke, sende mail eller sms...ingen kontakt med andre ord. Men det kreves også av deg om det skal være noe poeng i det...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Min x hadde besøksforbud, som ble opphevet. Det er nå tatt ut tiltale og det skremmer meg veldig. Han har ikke direkte oppsøkt eller tatt kontakt etter at besøksforbudet ble opphevet. MEN... dette er en svært psykisk syk mann, og jeg er fryktelig redd. Har en alarm, men føler meg ikke trygg. Har skjønt det slik (ut i fra hva jeg har lest på nett) at det ikke nytter med "bare å være redd" for å få besøksforbud. Han har ved tidligere anledninger forsøkt å ta livet av meg, og oppsøkt meg, men som sagt ikke etter at han fikk besøksforbud/det ble opphevet. Er fryktelig redd for min og mitt barns sikkerhet når han får vite om tiltalen. Huff... Tro om det er mulig å få besøksforbud pga dette? HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Hvis det var den saken på "politiet" på TVN du refererer til lillebror er " forsinket", så var det slik at hun dama oppsøkte han for å fortsette forholdet og ville oppheve besøksforbudet. Bare sånn for å nevne det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå