Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg poster dette her, for her kan folk være dønn ærlige. Jeg falt virkelig for dette navnet, men samboeren min var ikke helt overbevist. Er det virkelig så ille? Navnet Mio til en gutt...
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Astri Lindgren`s "Mio min Mio". Pent, men foretrekker selv litt lengre navn
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Det er et pent, men veldig feminint guttenavn
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Åh, Mio, min Mio! Nydelig bok. Yndlingsboken min da jeg var liten, faktisk. Men ville nok ikke kalt sønnen min for Mio. Du dømmer stakkaren til å bli kalt Mio, min Mio resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Det er et pent, men veldig feminint guttenavn
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Ja, det er ganske feminint.. Tenker også på Nino, men det høres kanskje ut som en hund.
Patetica fåkksi Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Egentlig ganske fint, men som den spanjolen jeg er kan jeg ikke lese det som noe annet enn "min".
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Jeg vet om to som heter det. Ca 2 og 5 år. Helt fint det:-)
Tigerpote Skrevet 2. februar 2010 #14 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tenker også "Mio min Mio", men også Milo ullvask! Vet ikke helt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå