blond Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg trekker meg bort og håper det blir bedre senere!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Synes det har vært slik noen dager..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Og det gjør det visst idag også.. Min data står bare og sviver når jeg trykker lagre.. Blir aldri ferdig..
Lene~mor til tre Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Sånn har det vært her flere dager også, veldig irriterende.
blond Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2010 Fremdeles tregt her. Holder meg unna en stund til, er ikke bra for tålmodigheten min når det er så langsomt her inne. Ha en fin kveld alle sammen!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Så kjedelig for oss gode bammere!! Jeg har heller ikke tålmodighet til slik i det hele tatt. Så om det er like tregt på min maskin idag også gjør jeg som Blond og holder meg borte litt til.. Dette er første test..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå