Gå til innhold

til dere med tre barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det å ha tre barn?. vi har to stk på 1 og 4 år.det er jo ingen problem og vi får tid til det vi vil med og uten barn.barnevakt er heller ingen problem.men jeg kunne tenkt meg en til. mannen er ikke helt enig,men får nok overtalt han.blir livet voldsomt forandret med nr 3?

jeg tenker nr 3 om 2 - 3 år.

noen som har noen synspunkter?

jeg liker livet mitt slikt som det er nå og klarer å følge opp barna mine og samtidig ha tid til trening,venninner ol. vil ikke miste det heller. men kan jeg få i både pose og sekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en er som ingen to er som ti, når en har fått to kan en lik så godt få ti:)

eller får en nr 1 lever en som vanlig, får en nr 2 vuderer en å bli hjemme, får en nr 3 blir en bare hjemme:)

dette er kommentarer eg har fått av de i familien med mangen barn:)

med så god avstand mellom barna tenker eg at det er litt lettere enn å få de super tett....3 barn er jo ikke så mye:) trur det går fint:)

venter nr 3 selv:) og er spennt på hvordan det blir, trur eg bare må erfare det:) dessuten kommer det mye ann på hvordan ungene er..sliter de med kronsik sykdomm,sover de lite om natta, er de veldig aktive osv....

Skrevet

Jeg har 3 barn...

Eldste blir 5 om en mnd, nr.2 er 3,5, og mini er 9mnd.

Merket størst forskjell fra nr.1 til 2. Der er det 19mnd mellom, og eldste mann var skikkelig hyper den sommeren jeg slet livet av meg høygravid! Akkurat da sverget jeg på aldri fler barn....

Men så kom "bonus"babyen vår da...

Han er snill som et lam... er bare der liksom... elsker å kikke på hva søskena gjør... ELSKER dem... Og de elsker ham...

Jeg syns livet mitt er supert, og ville ikke byttet det ut for noe i verden!

Skrevet

Høygravid med nr 3 og vi forventer å fortsette å være aktive :)

Selv om det nok blir ekstra jobb, som i mer å pakke med oss *sukk*

Vi har både båt og campingvogn og bilen er full hver gang vi drar alt nå :)

Minsta på 2 er kronisk syk, så jeg tenker vi må sove på skift de neste årene :/ Men det går vell det også.

Synes alle klager over at de har så mye å gjøre. Selv tanten til mannen som bare har seg selv å ta vare på. "I morgen må jeg være hjemme å vaske altså" eller "jeg har ikke hatt en dag fri på lenge, jeg har...." og jeg tenker bare "det er jo det jeg må gjøre annenhver ettermiddag det". Hehe.

Jeg tror vi har fult opp å gjøre, uansett hvor mye vi har å hanskes med! Så det går nok bra!! Om ikke strålende.

Jeg er en av tre søsken, og jeg har aldri hatt inntrykk av at foreldrene mine syntes det var mye. (Bortsett fra at de kunne si at det var for syrt for å oss å reise til syden siden prisene var beregnet på to voksne med to barn. Vi reiste heller 2-3 uker på hyttetur til Dannmark el)

Gleder meg jeg :)

Men kjenner på sett og vis på kroppen alt nå at ting ikke vil bli på topp før jeg har kommet meg helt etter påkjenningen som sv.skap, fødsel og amming er.

Skrevet

Gravid med nr 4 og gleder meg!! har man først små barn, så spiller liksom ikke en til noe, i forhold til arbeidsmengden egentlig.. Så tre barn er ikke noe værre enn 2 for å si det sånn;)

Men jeg elsker jo barn, familie og hjemmekos jeg da.. så er vel litt forskjellig anlagt sånn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...