Elita:) Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 ..Mari (ikke Marì, men MAri). Synes det er så fint, enkelt, feminint og klassisk, men er det litt kjedelig? Og hvilke mellomnavn passer til?
Euphoria: M. Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg synes det er ganske nydelig. Alene.
Vipsenmamma Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Mari er kjempefint - og står best alene. Det er ikke kjedelig.
Miranda C Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Jeg syns det er litt kjedelig.. Vet ikke hvorfor, men bare aldri likt det i det hele tatt. Maria og Mira syns jeg er kjempefine navn Med et navn bak blir det bedre Mari Caroline Mari Amanda Mari Nicoline Mari Celine Mari Sophie Mari Amalie Mari Christina Mari Charlotte Mari Carina Mari Josephine/Josefine Mari Victoria Mari Evelina Mari Isabella
Lova80 Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Kjempefint og klassisk! Heller ikke mye brukt, og det er jo alltid positivt... :-)
prebs Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Pent og velsignet enkelt i disse lange-navn-tidene. Kjør på!
Elita:) Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2010 he he, tydelig at vi har veldig forskjellig navnesmak, litt morsomt, og helt greit:) Men takk for engasjementet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå