Gå til innhold

Gjette kjønn? JAAAAAAAAAA! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født 130680 og er 7+1. Er veldig nysgjerrig på om det blir en prins eller prinsesse :)

Takk takk takk hvis noen orker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Først av alt - vi gjetter ikke!! -Vi "ser"!!! :)) Hehe :-)

Jeg får opp jente. Jeg får opp en jente til på deg og det er også muligheter for en gutt.

Lykke til!

Skrevet

Oops, my mistake;)

Takk Sanna! Og du så akkurat hva jeg ville du skulle se ;)

Jeg har fått med meg at du er dyktig og etterspurt, ut i fra innlegg her. Et vakkert navn har du også, det går rett inn i navnelisten vår! :)

Skrevet

Bare tullet med deg, altså ;) Bryr meg ikke så mye om folk sier gjette, se, føle... eller hva de nå sier :))

Jeg heter ikke Sanna - men det er et av favorittnavnene mine :) Synes det er vakkert! :)))

Har du også følelsen for jente?

Skrevet

Jeg fikk opp jente, men også en gutt, så trur du får en jente først også en gutt :)

Skrevet

Jeg fikk opp jente, men også en gutt, så trur du får en jente først også en gutt :)

Skrevet

Hehe, ja men det er jo greit av vi skiller mellom begrepene når vi liksågodt er i gang! ;)

Jeg har egentlig følelse på jente, jeg tror følelsen bunner mest ut i at jeg ser det som usannsynlig at jeg får gutt..Jeg ser liksom ikke for meg det! Men ønsker meg veldig en prinsesse så det er fare for at jeg lurer meg selv også. Det er mange forvirrende følelser som gravid, hehe :)

Skrevet

Hehe, ja men det er jo greit av vi skiller mellom begrepene når vi liksågodt er i gang! ;)

Jeg har egentlig følelse på jente, jeg tror følelsen bunner mest ut i at jeg ser det som usannsynlig at jeg får gutt..Jeg ser liksom ikke for meg det! Men ønsker meg veldig en prinsesse så det er fare for at jeg lurer meg selv også. Det er mange forvirrende følelser som gravid, hehe :)

Skrevet

Jente!

Får opp tre barn på deg.. jente-jente-gutt.

Skrevet

Jeg får opp at du er gravid med en gutt... Kom gjerne med en tilbake mld når du er på ultralyd...

Ser også at du får gode nyheter ganske snart,enten har det akkaurt skjedd eller så skjer det ganske så snart..Det kan være en etterlendgte tlf samtale eller et brev som vil gjøre deg meget glad...

Det er også store forandringer på vei til deg..Ser ut som du ska ut å reise å,alt skjer jo innen 1 år,,men tipper innen 6mnd ....Forandinger kommer opp her flere ganger...Tenker du på å flytte,pusse opp hus, forlove deg, nå grønt lys,du får masse fine muligheter,grip dem

Med Skjebnehjulet åpner mulighetene seg, og hell og lykke står for døren. Hvilket ståsted du har avgjør om det blir opptur eller nedtur. For å finne svaret må du ta ett skritt tilbake og betrakte det hele fra et et større perspektiv. Hittil har du vært mest opptatt med deg og ditt, nå er tiden inne til å vende blikket mot omgivelsene.

Kortet indikerer et vendepunkt i livet ditt. Du kan føle deg fanget i en syklon som kan slippe deg av hvor som helst. Uventede ting kan skje, men resultatet blir vanligvis til det bedre. Livet er en evig bevegelse - du bør aksepter denne og forsøke å flyte med strømmen.

Du har masse positivt i vente, ta imot de muligheter du får...Får her kommer flere kort opp med muligheter og nye sjanser..Jeg la nå den lille keltiske korset og det er jo 10 kort,og flere av dine kort sa forandringer til det bedre,,

Lykke til videre...

Skrevet

Så hyggelig at du tok deg tid til å gi meg en full oppdatering, jeg har mye spennende i vente forstår jeg :)

Jeg har nettopp fått et nytt vikariat på jobben som jeg ble kjempeglad for. Jeg skal søke fast jobb denne uka og håper jeg får den. Det kan ha noe med en av de store forandringene å gjøre:)

Jeg er også ambivalent ifht om jeg ønsker å bo i Oslo eller flytte hjem til hjemkommunen nå som vi venter barn. Det frister med et stort hus med mye plass :)

Jeg lover å oppdatere etter ultralyd :)

Igjen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...