Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hva skal jeg gjøre? Vi har vært sammen i litt over 2 år nå, å jeg begynner å miste følelsene mine får han. Sexen og alt blir bare daffere. Alt bare forsvinner * Jeg er bare så uutrolig glad i han.. Men ser mer på han som en god venn nå.. Tok tingene mine hjem til foreldrene mine igår, får å komme meg litt bort.. å han skrek å han skrek.. ¨jeg blir så lei meg når jeg ser han skrik! Det sårer sånn, veit hvordan det er att en man er glad i går fra man.. det er så tungt..! Men viste ikke det var såå tungt å gå fra en man har mistet følelsene for =/ Men er jo glad i han, så er sikkert derfor.. Hvordan vet jeg att jeg gjør det rette? Han er jo ikke villig til å gi meg litt tid for meg selv heller.. Han ringer å sender meldinger hele tiden.. spørr om å få sove her å sånn..=/ Noen råd? det er så vondt, å vanskelig 3 vi er bare 19 og 22.. men uansett.. litt over 2 år er lenge når man er så ung..huff
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 ingen som vil komme med noen råd ? syns det er så vanskelig
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Er vell ikke noen andre enn deg selv som kan finne ut av dette. Hvis du ikke ser at dere har noen fremtid sammen, feks kan du se for deg at han er far til dine barn? (antar at dere ikke har barn siden du ikke nevner noe om det..) hvis svaret er nei, så må du bare gå. Har vært gjennom det samme, det er tøft fordi dere har vært sammen en stund, men det er ikke noe poeng i å fortsette dersom følelsene ikke er der. det vil bare bli vanskeligere og vanskeligere jo lenger tid det går, og han fortjener å få gå videre med livet sitt dersom du ikke lenger har de riktige følelsene for han. hvis du har bestemt deg for at det er slutt, så må du kutte tvert, og ikke fortsette å la han "gå på gress", ikke gi han falske forhåpninger. Bedre for dere begge to. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå