**Bellasnella** Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Du spådde meg rett for et par uker siden og jeg er gravid. Klarer du å se noe kjønn?? Går det bra, er veldig redd for SA. F: 24.01.85 På forhånd tusen tusen takk!!!! Klem klem
Sanna28 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer!!!! Så hyggelig å høre! Jeg får opp at alt er i orden der inne og at alt kommer til å gå bra. Jeg får opp at det kanskje kommer til å skje noe litt stressende rundt uke 7, men at dette kommer til å gå bra. Pass på å gå til legen med én gang du føler at noe er galt! (Det er bedre å gå en gang for mye!) Jeg tror du er veldig intuitiv og at du har en sterk magefølelse for ting. Denne kommer til å bli enda sterkere nå som du er gravid. Bruk den!! Hvor mange uker er du på vei?
**Bellasnella** Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Hmmm ja det kan nok stemme det. Har hatt sterk magefølelse for ting siden jeg var lita jente. Jeg er 4+2 i dag så ikke så langt på vei. Ser du hva det i uke 7 kan være?? Ser du noe kjønn?? Ringer alltid legen en gang for mye enn for lite. :) Tusen hjertelig takk fort svar! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå