Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hva skal jeg gjøre? Vi har vært sammen i litt over 2 år nå, å jeg begynner å miste følelsene mine får han. Sexen og alt blir bare daffere. Alt bare forsvinner * Jeg er bare så uutrolig glad i han.. Men ser mer på han som en god venn nå.. Tok tingene mine hjem til foreldrene mine igår, får å komme meg litt bort.. å han skrek å han skrek.. ¨jeg blir så lei meg når jeg ser han skrik! Det sårer sånn, veit hvordan det er att en man er glad i går fra man.. det er så tungt..! Men viste ikke det var såå tungt å gå fra en man har mistet følelsene for =/ Men er jo glad i han, så er sikkert derfor.. Hvordan vet jeg att jeg gjør det rette? Han er jo ikke villig til å gi meg litt tid for meg selv heller.. Han ringer å sender meldinger hele tiden.. spørr om å få sove her å sånn..=/ Noen råd? det er så vondt, å vanskelig 3 vi er bare 19 og 22.. men uansett.. litt over 2 år er lenge når man er så ung..huff
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Tja... man er faktisk ikke like forelsket hele livet, og sexlysten daler litt når man blir vant til hverandre. Slikt går i perioder. Men det er bare du som vet om det er dypere følelser der når forelskelsen går over, om du ønsker å dele livet ditt med ham osv... Vi jobber i hvert fall hardt for å holde på kjæresteforholdet oss i mellom, med barn, jobb, oppussing osv blir det en kjempetravel hverdag. Men vi setter av tid til å kose på sofaen, har god sex, men ikke hver eneste dag sånn som vi hadde i begynnelsen...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Har dere barn sammen ? Eller er du gravid ? Du får bare følge hjertet ditt. Insister på at du må ha litt tid for deg selv. Kanskje begynner du å savne han etterhvert, og følelsene dukker opp? Husk, man er ikke nyforelsket hele tiden - følelsene svinger litt.. men ofte kommer de tilbake Lykke til og trøsteklem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå