Ballongmage Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 er det noen av gynekologene som jobber privat på kveldstid? trenger en gynekolog asap
Renate :-) Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Det er jo tilgjengelig gynekologer på sykehuset om du får henvisning fra legevakten, men da tror jeg det skal haste veldig for å få det nå på kvelden liksom...
Ballongmage Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2010 ja,klassifiserer nok ikke til det. derfor jeg lurte på om det var noen som drev privat:))
Ballongmage Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2010 kan være på dagtid også,men tror ikke det er noen private (som ikke er tilknyttet fastlegeordningen) leger som driver på dagtid??
Hellinor Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Jo, Gunnar Berland på Kvam legesenter har for ikke lenge siden startet opp med privat gyn + fastlegeordning. Han er grei og flink :-) Jobbet maaaange år på sykehuset.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 De har private gynekologer i Kristiansund om du kan kjøre dit. Ring Vågen legesenter så ordner de med timer også på kveldstid.
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Gunnar Berland på Kvam tar vel inn folk utenom fastlegeordningen, men jeg vet ikke om han er på jobb i kveld
Hellinor Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Jo, Gunnar Berland på Kvam legesenter driver privat gyn + fastlege på Kvam legesenter. Han er flink, jobbet maaange år på sykehuset.
Ballongmage Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2010 tusen takk! kanskje det blir babylaging denne mnd lell;) men er vel uker med ventetide sikkert:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå