Gå til innhold

Ser frem til Torsdag morgen...

Anbefalte innlegg

Jeg ringte til 2 fertilitetsklinikker i dag og spurte hvor lenge Pregnyl sitter i kroppen, og fikk til svar begge steder at siden jeg kun har fått en injeksjon Pregnyl 5000 forrige mandag så burde den være ute av kroppen nå. Hadde positiv test i går, litt svak men tydelig strek. Teste på kveld da. Fikk beskjed om å teste på nytt Torsdag morgen, om fortsatt positiv var jeg ganske sikkert gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141379286-ser-frem-til-torsdag-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir veldig spennende :) Samme som meg det, veldig vonde bryster og oppblåst i magen...Blir veldig raskt sliten og trøtt.. Men som flere har sagt her, er det vist de samme hormonene i den sprøyta som ved graviditet... Vet liksom ikke når jeg kan teste.. Tok den forrige tirsdag, orker ikke positivt svar, hvis det egentlig er negativt.. Du får holde meg underettet da :)

Må det bli en liten spire på vei :)

KLEM

Annonse

herregud!!! du må være bra spent nå!!! killer i magen bare ved tanken på det:-)

håper virkelig du er gravid!! er selv på rugedag4 å klarer snart ikke å vente lengre. har nok en følelse på at du kan være gravid ja. har ville ventet i et par dager igjen, å så tatt en ny test. er den å positiv, så har jeg kommet til å juble hvertfall!! (tror jeg har gjordt det etter denne testen du tok å. hihi)

Sier gratulerer jeg :) Du har jo vært i kontakt med to klinikker som begge sier at en positiv test i dag ville du bare fått om du er gravid :)

Hadde kjøpt en digital en, og jublet om den viste GRAVID. Ellers tror jeg du kan juble allerede.... Spennede, du får skrive deg på jentene som ble gravid 2010 tråden her inne :)

Ikke så mye jubel her i dag. Tok en CB digital i morges og den sa ikke gravid. Er på dag 26 i syklusen, med sykluser fra 26 til 32 dager. Fikk pregnyl sprøyta på dag 15. Så da kan jeg nok bare hente ut resepten på Pergotime som er det neste vi skal prøve. Mannen var å leverte ny sædprøve i går, så spent på om resultatet er bedre der. På forrige prøve hadde han 0 % i den gruppa med best beveglighet.

Hei Christina.

Jeg testet positivt for tre dager siden, men idag negativit. Men jeg tror oxo det er for tidlig å teste nå.. Tror ikke vi har det endelige svaret før torsdag.. Det er iallefall det de andre her har skrevet til meg.. Hva tenker du?

Annonse

Hei igjen.

Har fått roet meg litt og tenkt at jeg var jo dum som testet så tidlig. Som Eureca sa, jeg fikk eggløsningssprøyta på syklusdag 15 og da skjer eggløsning 36 timer etter det, da er det jo blitt dag 17 og så har jeg lutealfaser på rundt 15 dager, da var det jo altfor tidlig. Men jeg har ikke noen følelse av at det har klaffet. Er fortsatt veldig trøtt og i dag har jeg vært skikkelig nedfor, så Pms så det holder :-( Utrolig vondt i puppene og liten apetitt. Er på dag 28 i dag. Hvordan går det med deg Brunette79?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...