Gå til innhold

Jeg kunne egentlig tenke meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... å få 6 jenter nå med det samme:-D

Agnes, Ebba, Klara, Johanne, Matilda og Ellinor.

Alle disse navnene fant jeg i et familietre som går tilbake til 1782.

:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med fare for at denne siden går helt bananas igjen, tar jeg sjansen på å svare her:

Så fine navn, Kapabel! Sett i gang med å få jenter :)

Skrevet

Hmm. tror vi har ganske lik smak. Skal ha et av disse til min jente i mai. Skulle egentlig ønske det ikke ble kringkastet så veldig, siden ingen er topp ti, men likevel ikke helt uvanlige. Det er ikke noe vits i å være spesiell bare for å være det...

på mitt familietre tilbake til 1616 finner jeg mest Ingeborg, Ragna, Gurine, Berte, Dordi, Marit og Dorthea. Disse forekommer utrolig mange ganger på ulike grener. I tillegg finner vi Aslaug, Rikka, Erikka og Mathilde relativt mange ganger.På herresiden dominerer Halvor, Ole og Nils...Det er liksom ikke så kjempemye spennende her som jeg skulle ønske

Skrevet

Ragna, Gurine og Berte er kjempetøffe! Jeg tror de er "kommende" :)

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å fått en masse babyer til, så jeg kunne fått brukt mange av de fine navna :-D

Hadde jeg fått seks jenter nå, ville det nok blitt

Olivia, Evelina, Amanda, Emma, Leah og Sophia/Sofia :)

Skrevet

Liker mange av navnene du har der. Tror jeg kommer til å få samme problem med for mange...

Blir det noen av disse du kommer til å bruke?

Skrevet

Hi hi...morsom vinkling! :-)

Bare å sette i gang det, en bukett med fine navn!!

Skrevet

Fantastiske navn (bortsett fra at jeg har en hangups på at Matilda er en robot...)

Seks jenter er bra, men kanskje ikke på en gang? Tror du skal være fornøyd med at du debuterer med en .-)!

Forøvrig: Er det bare hos meg BiM er utrooolig treig når man poster innlegg? Hak´ke tid til detta! Kommer tilbake når normalfarten er gjenopprettet.

Skrevet

Et av disse jeg kommer til å bruke, ja... :-)

Har begynt å bruke det, faktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...