Gå til innhold

Lille sprell var så søt!

Gullblomst

Anbefalte innlegg

Jeg er helt forelska.

Vi var på UL i dag i uke 12+1, og der fikk vi virkelig se en aktiv liten krabat.

Legen sa at vi fikk uvanlig gode bilder av nurket. Vi fikk se både ansiktsprofil, begge hender og føtter med fingre og tær, og hele den perfekte kroppen.

Nurket lå og suttet på tommelen en stund, slo en salto, vinket og holdt rundt navlestrengen med begge hendene. H*n var veldig aktiv, og det var utrolig gøy å se.

Nakkefold og neseben var akkurat slik de skal være så alt ser lovende ut.

Ifølge denne UL er jeg en uke lengre på vei altså 13+1, men det tar vi foreløpig med en klype salt. Vi er rimelig sikker på terminen som ble satt på første UL, og i følge den er jeg 12+1 idag.

Endelig termin blir satt på ordinær UL 16.mars. Vi gleder oss allerede :)

Fortsetter under...

Takk!

Vi hadde UL for å sjekke at alt stod bra til og for å sjekke etter downs (noe man kan gjøre mellom uke 11-13 ved å se på neseben og tykkelse på nakkefold)

Vi er heldige og får like god oppfølging i dette svangerskapet som i det første. Lillegutt er IVF, og dermed fikk vi ekstra oppfølging av spesialist og siden vi er i hans system allerede får vi samme oppfølging i dette svangerskapet selv om vi klarte å bli gravide på egenhånd :)

(Vi har også nære familiemedlemmer med downs og har forhøyet risiko for dette).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...