septbaby09 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Lille på straks 4 mnd og 8 kg begynner å surre veldig nå syntes jeg, og lurer fælt på hva dette kan være. Har ringt HS, men hun ringer aldri tilbake, litt irrriterende kjenner jeg. Vel han har inntil nylig sovnet ca 19.00 og sovet alt fra 2-4 timer første runde før han skal ha pupp igjen. Spist og sovet igjen ca 2 timer før neste, og holdt på sånn til 06-07 om morgenen. Nå de siste 3 nettene har han begynte å surre noe veldig.. Våkner ofte i natt fra kl. 00.00 skal ha mat, skal ikke ha mat, gråte litt, skal ha smokk, skal ikke ha smokk, osv osv, sovne 30 min eller 10 min, våkne igjen. eller da jeg sier våkner er han liksom ikke helt våken, har øynene igjen, og virker skikkelig trøtt. Altså han virker skikkelig utilpasse på en måte. Så idag startet dagen ca 05.00, surret mye da også, nektet pupp, men gav han en flaske mme, da samboer skulle stå opp, så jeg skulle få sove litt idag og ville ikke bli vekket etter 1 time for mat igjen. Vel, så nå har han begynt å holde fra 5.7 timer på dagtid uten mat. Prøver å gi pupp flere ganger, men han bare vrir seg unna. Gav han pupp kl 13.00 idag, fordi vi skulle ut å trille, og tenke nå må du ha mat, for orker ikke grin på tur. Måtte da lure i han puppen, med smokken, å når han først tok den, spiste han godt. Er det vanlig at de kna gå fra å amme annenhver time hele døgnet til å olutselig la det gå alt fra 5-7 timer uten.. På dagtid!!?? Hadde det ennå vært natten hadde det jo vært greit liksom haha. Har lurt på om det er puppevegring, men spier jo på natt. Tenner?? Kan kanskje se en liten hvit prikk oppe, litt på siden, men ikke sikker. Han sikler ikke veldig mye, men er gla i å tygge på hender leker osv... Hmm... ble litt langt dette, men håper noen vet noe? Irriterende at ikke hs ringer tilbake. orøvd siden fredag!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Det er dessverre slettes ikke uvanlig at de kan begynne å tulle ved puppen rundt den alderen der- de blir jo stadig mer nysgjerrige og interesserte i ting rundt seg og har ikke alltid "tid" til å spise lenger. Derfor opplever mange at de spiser best om natten, eller evt på et stille, mørkt rom på dagen- pga mindre inntrykk/ forstyrrelser. Verdt å prøve kanskje?
septbaby09 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2010 Hmm... har prøvd noen ganger egentlig, men får prøve litt til. Men han virker liksom ikke sulten heller på dagtid, selv etter 6 timer, og dette skjedde liksom så plutselig.
septbaby09 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2010 Hmm... har prøvd noen ganger egentlig, men får prøve litt til. Men han virker liksom ikke sulten heller på dagtid, selv etter 6 timer, og dette skjedde liksom så plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå