Gå til innhold

PREVANSJON MED LITEN PÅVIRKNING PÅ KROPPEN....type legge på seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan det være? Skal gå på prevansjon i ca 6 mnd nå, å lurer på hva jeg skal begynne på....! Orker ikke kondom...! Men jeg vil ikke legge på meg heller.....vanskelig dette her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du stabil syklus? I tilfelle vil jeg anbefale babycomp/ladycomp. . .

Skrevet

NuvaRing

Skrevet

Siden du bare skal bruke prevensjonen i 6 mnd ville jeg droppet spiral, siden det er dyrt og styrete å sette inn/ta ut. Ville gått for baby/ladycomp så sant syklusen din er noe lunde stabil. Jeg brukte Babycomp i ca halvannet år etter jeg fikk førstemann og detvar supert. Veldig greit å bruke da vi begynte å prøve på nr to også. Nå har jeg hormonspiral pga jeg må nødt til å bruke hormonell prevensjon hvis jeg skal slippe unna de verste mense-og el smertene + blødningene (var VELDIG plaget før) og har ikke lagt på meg av den heller, men ville som sagt styrt unna den hvis du skal bruke prev i såpass kort periode. En baby/ladycomp er jo også dyr, men kan kjøpes brukt og så har du jo den i maaaaange år også, hvis du skal fortsette på prev senere.

Skrevet

Ladycomp/Pearly. Eggløsningsmåler (temperaturbasert)- ergo ingen kunstige hormoner og ingen vektoppgang:) Les mer på www.buenaventura.no

Skrevet

Hvis du bare skal ha den i 6 mnv ville jeg vurdert babycomp. Ved langvarig behov ville jeg helt klart foretrukket kobberspiral

Skrevet

Bare for 6 mnd? da ville jeg holdt ut med kondomene ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...