Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 ,..skjønner ikke hva som feiler viljestyrken min...da jeg ble gravid klarte jeg å slutte å røyke med en gang..overrasket meg selv, men det gikk veldig bra... ...det jeg ikke skjønner nå er at når jeg klarte å slutte å røyke etter så mange år, hvorfor klarer jeg da ikke motstå alle fristelsene som chips, brus og generelt usunn mat??? ser jo at motivasjonen var ganske sterk når jeg sluttet å røyke, men jeg er jo motivert nå for å komme meg på trening igjen og kutte ned på usunn mat-inntaket mitt.... ..det verste er at til og med når jeg går ut i skapet for å finne chipsen, som jeg vet ligger der, så bare dytter jeg vekk alle motivasjonstanker som dukker opp om hvorfor jeg heller burde finne noe sunnere å knaske på.... ....sukk....mine frustrerte tanker....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Det lurer jeg også på. Jeg sluttet å røyke for 5,5 år siden, men det med maten er så mye vannskeligere.
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Start med en ting av gangen. Du spiser som før, men begynner med trening. Når du mestrer det kan du feks begynne med å kun handle inn en gang i uka og da kun ha lov til å handle en middels pose med chips. Og da er det ikke mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå