Gå til innhold

Babysafe fra BabyDan. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en slik nå fordi junior (9 mnd, stor for alder) stadig vekk snur seg over på alle fire i sengen og blir stående der og skrike til noen snur ham igjen. Det skjer flere ganger før han sovner, spesielt ille på dagtid.

Men jeg likte ikke helt å bruke den. Har en ekkel følelse nå som jeg har lagt ham (selv om han for øyeblikket ligger og synger ;-)).

For det første er det jo bare en relativt kort glidelås øverst, slik at det er vanskelig å i det hele tatt få lagt ham nedi.

Og så synes jeg posen blir for stram hvis den skal funke. Mini liker å ligge på siden og det får han ikke til i posen. Synes posen strammer litt over magen/brystet. Kan jeg justere stroppene så de blir litt løsere? Er redd for at stroppene skal bli for løse slik at det er fare for at han kan sette seg fast innunder stroppefestene.

Noen tips/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har denne posen, men har aldri trengt å feste den.

Selve posen alene er virkning nok i seg selv. Har du prøvd det?

Skrevet

Vi har vært strålende fornøyd!!

HVorfor kan du ikke ha selen såpass slakt at han kan legge seg over på siden da? Det har vi alltid hatt..... Hvordan mener du at han skal kunne sette seg fast under stroppefestene??

Evt kan du bruke posen uten stropper.

Skrevet

Ja, mulig jeg kan ha den slakkere. Har bare en erindring i bakhodet om at jeg har hørt en gang at stroppene må være så stramme som mulig.

Pose uten stropper funker ikke. Kanskje jeg skal liste meg inn og løsne litt..

Andre som bruker/har brukt denne og har hatt selen relativt slakke? Eller vet noe om dette?

Skrevet

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...