Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig ul idag, og legen gjorde det klart at fosteret hadde sluttet å utvikle seg ved uke 9, dvs. ca 2 uker siden.

Var fælt å se babyen ligge død på skjermen, men trøster meg med at det var noe feil med den.

Med denne episoden vil jeg anbefale ALLE som har lite symptomer, gjøre som meg - og bestille tidlig ul. Det kan være noe feil, og da er det godt å få det avklart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva vil lite symptomer si?

Skrevet

Jeg syntes det er litt feil å si at ALLE med lite symptomer bør ta tidlig UL ettersom dette kan skremme mange. Det er like normalt å ha lite eller ingen symptomer som mange. Man kan gå rundt og være kvalm, men allikevel oppleve det som du gjorde. Få eller ingen symptomer kan også innebære en frisk baby, og i de fleste tilfeller gjør det det.

Jeg hadde frem til uke 6 overhodet ingen symptomer, og fortsatt har jeg lite symptomer. Er i uke 8. Fikk tidlig UL i uke 6, og fikk både se og høre et bankende hjerte! Nå løper jeg kun på do en million ganger om natten, men ellers nyter jeg at jeg er i god form!

Er man bekymret, forstår jeg selvsagt at man tar tidlig UL. Jehg gjorde det. Men jeg vil bare få frem at ingen symptomer absolutt ikke betyr at det nødvendigvis er noe galt! Det er mange som har lite symptomer i starten!

Ellers må jeg si at jeg er lei for at du mistet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...