Gjest Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Var på tidlig ul idag, og legen gjorde det klart at fosteret hadde sluttet å utvikle seg ved uke 9, dvs. ca 2 uker siden. Var fælt å se babyen ligge død på skjermen, men trøster meg med at det var noe feil med den. Med denne episoden vil jeg anbefale ALLE som har lite symptomer, gjøre som meg - og bestille tidlig ul. Det kan være noe feil, og da er det godt å få det avklart.
MC81 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Nei uff så trist da. Kan forestille meg at det var vondt å se den lille ligge der så stille! Ønsker deg masse lykke til!
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Lite symptomer har ingenting å si... ved en MA vet ikke kroppen at den ikke er gravid lenger, og fortsetter som om den skulle vært det, dvs hormoner og symptomer fortsetter som vanlig....
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Så utrolig vondt å høre Det kan ikke være lett.. Har ikke opplevd dette selv men kan tenke meg hvor vondt det gjøre.. lykke til videre.får håpe vi ser deg her snart igjen.. Trøste klemmer
2 boys & now pink Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Uff da.. Høres ikke ut som noe god opplevelse for dere.
MammaTilToTette + spire Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Uff,så trist å høre!! Har opplevd det samme jeg også for 3 år siden...Ofte har man vel en magefølelse på at noe er galt,og støtter absolutt det du sier om å bestille ul for å finne ut av det! Håper det går bra med deg,og at neste spire sitter!!
Hvitkløver2020 Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Så trist å høre...ikke noe koselig nei!! Mange varme klemmer =)
snart mor til 3 Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Så trist å høre det ikke gikk deres vei.
Ida* Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Huff, så trist å lese Godt at du finner trøst med at det var noe feil med fosteret, da var det bare ikke meningen denne gangen.. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå