Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, første gang jeg er inne på dette forumet. Når jeg nå sitter å leser om alle dere som har blitt gravide øyner jeg håp. :)

Fikk påvist endometriose i februar i fjor, opererte meg i mars, da fjernet de også en eggleder og en eggstokk. På 3 mnd kontrollen sa gyn-legen at alt såg supert ut og hun reknet med at i løpet av 8 mnd hadde det klaffet for oss.. Hvis ikke måtte vi ta kontakt.

Fikk mens i går, har nå prøvd i 8 mnd, så skal ringe å avtale time i morgen, vil gjerne ha en ny sjekk for å se om hva som hindrer, kanskje det også er mannen..? Han sa han ville teste seg for å sjekke.

Men fikk litt håp av å lese om dere her inne, håper det klaffer for meg også snart ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141378681-min-historie-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte dere det på egenhånd da nica1? Evt hva trengte dere av hjelp?

Er så nyskjerrig på hva som skjer framover...

Ringte og fikk bestilt time, så skal til legen om 3 uker for sjekk... Rekker jo nesten en prøveperiode til før det, hadde jo vært supert om det klaffa innen vi skulle dit da ;)

• 3 måneder senere...

Har nå vært på sykehuset for å ta forberedende tester til utredning, masse blodprøver og en sædprøve fra mannen. Så i løpet av 3 mnd skal vi tilbake. Da blir det enten hormonbehandling eller rett på prøverør. Det blir spennende å se framover, håper det blir graviditet i løpet av dette året :)

• 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Liten oppdatering fra meg. Leeeenge siden jeg har vært her inne.

For et år siden hadde vi var 1.IVF som ble negativ, desember i fjor ble det avbrutt fryseforsøk... Skulle begynne på nytt fryseforsøk i januar, hadde alle medisiner klare, men mensen kom aldri. Vi klarte å bli gravid på egenhånd. Jeg har nå gått ut i permisjon, har termin om 13 dager.

Så det er håp, ikke gi opp ;-)

• 2 måneder senere...

Annonse

Gratulerer so mykje! :) Alltid kjekt å høyre om andre som får det til :) Var akkurat sånne innlegg som dette som gjorde at eg holdt oppe trua på at vi skulle få det til til slutt! Har sjølv endometriose, og var prøver i over to år før den positive testen endeleg kom... :) Då skulle vi snart til med IVF, men håpar eg slepp den prosessen.. Er no 7+2 og kryssar fingrane for at spiren sitt godt planta inni der.. :o)

Du Sheeena har vel fått no, håpar alt står bra til og at du kosar deg med den lille:) Nyt permisjonen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...