Tommage♀♂ Skrevet 2. februar 2010 #26 Skrevet 2. februar 2010 Jeg er ikke noe Syden-menneske, hadde absolutt valgt påskefjellet=) Reiser ikke til syden i noen ferier jeg.
camilla^ Skrevet 2. februar 2010 #27 Skrevet 2. februar 2010 Påsken vil jeg være på hytta ved sjøen. Ta årets første bad osv. Ungene er først med farmor på fjellet der de står på ski osv, så kommer de på hytta ved sjøen hvor vi koser oss. Jeg vil ikke være noe annet sted i påsken. Min mann som liker varmen har vel også begynt å trives med påsken slik virker det som. Sommerferie og påskeferie blir tilbragt på hytta. Utover det så kan jeg dra til varmere strøk. Jeg er nok litt vanedyr.
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. februar 2010 #28 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville valgt fjellet med snø, akebakke, ski, peis, god mat, skikkelig dusj/bad God gammeldags norsk påske! Men med mer komfort og gjerne litt luksus i tillegg. Syden er ikke noe jeg ville vurdert med mindre det var noe spesielt akkurat det året. Syden er for sommeren for min del. vinter er vinter. Men nå er jeg og familien glad i vinterlivet da!
Mom2Two Skrevet 2. februar 2010 #29 Skrevet 2. februar 2010 Hvis varme = syden velger jeg også fjellet:-p Det er da mange steder det er varmt i påsken utover de tradisjonelle "sydenlandene".
yasmina Skrevet 3. februar 2010 #30 Skrevet 3. februar 2010 Siden vi allerede har 30 varmegrader ute saa ville jeg helt garantert valgt FJELLET
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #31 Skrevet 3. februar 2010 Vi reiser til Egypt:-)Det er vel litt utenfor de vanlige "sydenplassene"?:-)
___ Skrevet 3. februar 2010 #32 Skrevet 3. februar 2010 Fjellet uten tvil, med hele fammilien. Dette året må vi sydover pga fammilie. Jeg hater det. Det er nesten like ille som om vi skulle reist sydover i jula.
Mandalas Skrevet 3. februar 2010 #33 Skrevet 3. februar 2010 "jeg mener at mange ville gjort det om de kunne og ville." Dette var en utrolig morsom setning. Hvordan skal man kunne si imot den? De som vil reise til varmere sted ville antakelig gjort det om de kunne. Og ville. Akkurat som du skriver. Men det er sikkert like mange som ville reist til fjellet. Ja, om de kunne og ville altså
lille sprelle Skrevet 3. februar 2010 #34 Skrevet 3. februar 2010 Fjellet! Ingen over og ingen ved siden! Stapper oss inn i en bitteliten hytte uten strøm og vann - hvert år!
SiMaMi Skrevet 3. februar 2010 #35 Skrevet 3. februar 2010 Absolutt fjellet eller en tur på hytta! Påsken er som regel varm og god. Sol og snø, en snø grop med tepper, kakao, appelsin, et bål å grille pølser. Perfekt årstid for hele familien og være ute.
petite fleur Skrevet 3. februar 2010 #36 Skrevet 3. februar 2010 Jeg liker påskesol og appelsiner og kvikklunsj, men kan ikke fordra å gå på ski. Jeg ville valgt sydenferie, uten tvil :-)
melkekua™ Skrevet 3. februar 2010 #37 Skrevet 3. februar 2010 Må si fjellet - påsken på fjellet er noe helt spesielt )
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #38 Skrevet 3. februar 2010 Jeg sier fjellet i påsken! Ingenting som slår påskesol, ski, kvikk lunsj og appelsin i påsken! Men en sydentur hadde fristet det og - for en gangs skyld;) Her blir det ingen av delene i år...
Rååååsa på ball Skrevet 3. februar 2010 #39 Skrevet 3. februar 2010 Påskefjellet så klart Veldig glad i sol og varme, men akkurat påsken vil jeg ha på fjellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå