Gå til innhold

Samboeren og jeg diskuterer,hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe Syden-menneske, hadde absolutt valgt påskefjellet=)

Reiser ikke til syden i noen ferier jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påsken vil jeg være på hytta ved sjøen. Ta årets første bad osv. Ungene er først med farmor på fjellet der de står på ski osv, så kommer de på hytta ved sjøen hvor vi koser oss.

Jeg vil ikke være noe annet sted i påsken. Min mann som liker varmen har vel også begynt å trives med påsken slik virker det som.

Sommerferie og påskeferie blir tilbragt på hytta. Utover det så kan jeg dra til varmere strøk. Jeg er nok litt vanedyr.

Skrevet

Jeg ville valgt fjellet med snø, akebakke, ski, peis, god mat, skikkelig dusj/bad :)

God gammeldags norsk påske! Men med mer komfort og gjerne litt luksus i tillegg.

Syden er ikke noe jeg ville vurdert med mindre det var noe spesielt akkurat det året.

Syden er for sommeren for min del. vinter er vinter. Men nå er jeg og familien glad i vinterlivet da!

Skrevet

Hvis varme = syden velger jeg også fjellet:-p

Det er da mange steder det er varmt i påsken utover de tradisjonelle "sydenlandene".

Skrevet

Siden vi allerede har 30 varmegrader ute saa ville jeg helt garantert valgt FJELLET :)

Skrevet

Vi reiser til Egypt:-)Det er vel litt utenfor de vanlige "sydenplassene"?:-)

Skrevet

Fjellet uten tvil, med hele fammilien.

Dette året må vi sydover pga fammilie. Jeg hater det. Det er nesten like ille som om vi skulle reist sydover i jula.

Skrevet

"jeg mener at mange ville gjort det om de kunne og ville."

Dette var en utrolig morsom setning. Hvordan skal man kunne si imot den? De som vil reise til varmere sted ville antakelig gjort det om de kunne. Og ville. Akkurat som du skriver. Men det er sikkert like mange som ville reist til fjellet. Ja, om de kunne og ville altså ;)

Skrevet

Fjellet! Ingen over og ingen ved siden!

Stapper oss inn i en bitteliten hytte uten strøm og vann - hvert år!

Skrevet

Absolutt fjellet eller en tur på hytta!

Påsken er som regel varm og god. Sol og snø, en snø grop med tepper, kakao, appelsin, et bål å grille pølser. Perfekt årstid for hele familien og være ute.

Skrevet

Jeg liker påskesol og appelsiner og kvikklunsj, men kan ikke fordra å gå på ski. Jeg ville valgt sydenferie, uten tvil :-)

Skrevet

Må si fjellet - påsken på fjellet er noe helt spesielt :o)

Skrevet

Jeg sier fjellet i påsken!

Ingenting som slår påskesol, ski, kvikk lunsj og appelsin i påsken!

Men en sydentur hadde fristet det og - for en gangs skyld;)

Her blir det ingen av delene i år...

Skrevet

Påskefjellet så klart ;)

Veldig glad i sol og varme, men akkurat påsken vil jeg ha på fjellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...