Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Vi reiser til varmen i påsken,og jeg mener at mange ville gjort det om de kunne og ville. Men han mener at flere heller vil være på fjellet i påsken. Så hva tror dere,hva vil flesteparten av det norske folk velge om de fikk spørsmålet?Og hva ville dere valgt?:-)
mozell Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville valgt varmen, pga 1: har fått nok vinter for i år, og 2: er elendig på ski hehe.. Men det er nå meg da!
Pirkeanonym Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Det kommer jo helt an på hvilke interesser de har. Vi elsker sol og varme, er vokst opp på vestlandet uten snø, så her hadde det blitt en badeferie. Min manns familie derimot ville nok valgt påskefjellet pga de er vandt med det.
Spanskeflua Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Fjellet uten tvil i påsken!!!!!!!!!!!!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil og skal på fjellet til påske:) Det er tradisjon for oss og vi koser oss veldig! Likevel, vi er ikke sene om å dra til varmere strøk om sjansen byr seg, men det blir ikke akkurat i påsken.
Kamomille Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville helt klart valgt påsken på fjellet!! Er veldig glad i fjell, friluftsliv og ski:) Er glad i varmen også altså, men vil heller reise til varmen på høsten eller midt på vinteren!
mozell Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville valgt varmen, pga 1: har fått nok vinter for i år, og 2: er elendig på ski hehe.. Men det er nå meg da!
ippemo får augustbaby Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Varmen. Jeg er ikke et snø/vintermenneske og har fått vinterkvoten min fylt for i år!
m@rie82 Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 hei! jeg ville satset på fint vær og reist på fjellet i påsken. sol, solkrem, ski, appelsin og påske egg... det er påske for meg.
*dreamteam* Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Akkurat i påsken ville jeg valgt fjellet, men andre ferier varmere strøk helt klart:)
Helann og lillebror Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 For oss er det ingenting som slår fjellet i påsken! Men så elsker vi å gå på ski, da:-) Og å sitte i solveggen med sjokolade, appelsin og kakao er heller ikke så verst!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Jeg liker ikke ski, men jeg liker påskekrim og varm te... vanskelig. Jeg ville valgt en storby jeg.alternativt et varmt og spennende sted.
Mom2Two Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Ville valgt varmen over påskefjellet any day..
Madam-mim Skrevet 2. februar 2010 #14 Skrevet 2. februar 2010 Ville valgt varmere strøk, ikke glad i snø og ski, men VELDIG glad i syden.hehe
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #17 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville valgt varmen, men de fleste jeg kjenner ville valgt fjellet
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #18 Skrevet 2. februar 2010 Hadde jeg ikke hatt baby på få måneder da, skulle jeg gjerne dratt til mit vakre Dubai:-)
Rampongi Skrevet 2. februar 2010 #19 Skrevet 2. februar 2010 Varme.. ikke vant til fjellpåske, men sjøpåske derimot, det kan jeg like!
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 2. februar 2010 #21 Skrevet 2. februar 2010 Normalt ville jeg sagt fjellferie,er kjempekoselig:) Men etter det kalde vinterværet som vi har hatt og har fremdeles ville jeg tatt syden for alle penger i år!!
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 2. februar 2010 #23 Skrevet 2. februar 2010 Normalt ville jeg sagt fjellferie,er kjempekoselig:) Men etter det kalde vinterværet som vi har hatt og har fremdeles ville jeg tatt syden for alle penger i år!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. februar 2010 #24 Skrevet 2. februar 2010 Hyttetur =) Er ikke vant til å farte til syden så ofte jeg da =P Men har lyst til å dra en tur til varmere strøm når minstemann er 4-5 år gammel. Men det er 2-3 år til ennå...og det går helt bra!
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #25 Skrevet 2. februar 2010 Fjellet! Uten tvil. Elsker ski og snøvær, trives ikke i for varmt vær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå