Gå til innhold

Samboeren og jeg diskuterer,hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til varmen i påsken,og jeg mener at mange ville gjort det om de kunne og ville.

Men han mener at flere heller vil være på fjellet i påsken.

Så hva tror dere,hva vil flesteparten av det norske folk velge om de fikk spørsmålet?Og hva ville dere valgt?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt varmen, pga 1: har fått nok vinter for i år, og 2: er elendig på ski ;) hehe.. Men det er nå meg da!

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilke interesser de har. Vi elsker sol og varme, er vokst opp på vestlandet uten snø, så her hadde det blitt en badeferie.

Min manns familie derimot ville nok valgt påskefjellet pga de er vandt med det.

Skrevet

Fjellet uten tvil i påsken!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg vil og skal på fjellet til påske:) Det er tradisjon for oss og vi koser oss veldig! Likevel, vi er ikke sene om å dra til varmere strøk om sjansen byr seg, men det blir ikke akkurat i påsken.

Skrevet

Jeg ville helt klart valgt påsken på fjellet!!

Er veldig glad i fjell, friluftsliv og ski:)

Er glad i varmen også altså, men vil heller reise til varmen på høsten eller midt på vinteren!

Skrevet

Jeg ville valgt varmen, pga 1: har fått nok vinter for i år, og 2: er elendig på ski ;) hehe.. Men det er nå meg da!

Skrevet

Varmen. Jeg er ikke et snø/vintermenneske og har fått vinterkvoten min fylt for i år!

Skrevet

hei!

jeg ville satset på fint vær og reist på fjellet i påsken. sol, solkrem, ski, appelsin og påske egg... det er påske for meg. ;)

Skrevet

Akkurat i påsken ville jeg valgt fjellet, men andre ferier varmere strøk helt klart:)

Skrevet

For oss er det ingenting som slår fjellet i påsken! Men så elsker vi å gå på ski, da:-) Og å sitte i solveggen med sjokolade, appelsin og kakao er heller ikke så verst!

Skrevet

Jeg liker ikke ski, men jeg liker påskekrim og varm te... vanskelig.

Jeg ville valgt en storby jeg.alternativt et varmt og spennende sted.

Skrevet

Ville valgt varmen over påskefjellet any day..:)

Skrevet

Ville valgt varmere strøk, ikke glad i snø og ski, men VELDIG glad i syden.hehe

Skrevet

Jeg ville valgt varmen, men de fleste jeg kjenner ville valgt fjellet

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt baby på få måneder da, skulle jeg gjerne dratt til mit vakre Dubai:-)

Skrevet

Varme.. ikke vant til fjellpåske, men sjøpåske derimot, det kan jeg like!

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Normalt ville jeg sagt fjellferie,er kjempekoselig:)

Men etter det kalde vinterværet som vi har hatt og har fremdeles ville jeg tatt syden for alle penger i år!!:)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Normalt ville jeg sagt fjellferie,er kjempekoselig:)

Men etter det kalde vinterværet som vi har hatt og har fremdeles ville jeg tatt syden for alle penger i år!!:)

Skrevet

Hyttetur =) Er ikke vant til å farte til syden så ofte jeg da =P Men har lyst til å dra en tur til varmere strøm når minstemann er 4-5 år gammel. Men det er 2-3 år til ennå...og det går helt bra!

Skrevet

Fjellet! Uten tvil. Elsker ski og snøvær, trives ikke i for varmt vær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...