Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg målte etter eggløsning i gårkveld, rett etter midnatt, men sambo var helt utkjørt etter jobb så han måtte bare sove. Så hadde vi sex i mårrest/formiddag. Tok ny EL test og den var da negativ. Har ikke hatt sex den siste uka så jeg må belage meg på dagen i dag. Regner med det blir sex senere i kveld også. Det jeg lurer på er om sjansen for å bli gravid denne pp er liten?
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2010 Ja den var såklart positiv den jeg målte rett etter midnatt.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2010 Ja, glemte jo å skrive at den testen jeg tok rett over midnatt var positiv.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2010 Glemte å skrive at den testen jeg tok etter midnatt var positiv. Tok en tidligere på kvelden men den var ødelagt..
missme Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 såvidt jeg forstår EL testen til clearblue så er sjansene store for å bli gravid dersom man har sex i løpet av de neste 48 timene dersom man får smil på testen. Jeg fikk negativ i går og postiv i dag så er like spent som du
missme Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 såvidt jeg forstår EL testen til clearblue så er sjansene store for å bli gravid dersom man har sex i løpet av de neste 48 timene dersom man får smil på testen. Jeg fikk negativ i går og postiv i dag så er like spent som du
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2010 Hoho, da er det bare å kjøre på Tror jeg smilte like mye som den testen i går ja ) Nå krysser jeg alt jeg har! Kjenner jeg lengter med hele kroppen etter å bli gravid. Det er nesten litt fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå