Gå til innhold

Akupunktur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vært hos akupunktur!:) Veldig spennende.

Han så på tungen min og øynene mine.. Kjente på pulsen min + div:)

Han kunne fortelle meg at jeg har mye indre stress. Noe som jeg også selv har trodd. Men uansett, han sa at han trodde jeg kom til å bli gravid snart. Han skulle hjelpe meg så godt han kunne. Og at det allerede var to stk. med pcos som hadde blitt gravide de to siste mnd:D hurra.. ( de var også i 40årene) Så jeg har kanskje litt mere hell med meg, pgr. av alderen min:) Håper det. Skal tilbake om en ukes tid.. Gleder meg til å se om dette funker for meg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det ordner seg snuppa:D:D<3 det fortjener du!!

Skrevet

Jeg har også akuratt begynt med akupunktur :) Har gått to ganger nå, og venter IKM neste fredag, jeg er veldig spent!! Er inne i 7.pp, så det hadde vært godt om dette funka. Har dere prøvd lenge?

Akupunktøren min sa at hennes erfaring var at det kunne ta ca tre mnd før det satt, men jeg klarer ikke la være å håpe litt nå allikevel jeg da. Føler meg annerledes etter EL denne gangen, men det kan jo godt være fordi akupunkturen hjelper mot andre ting også.. :) Jeg går også på qi gong, noe som er med på å forsterke virkningen av akupunkturen.

Spennede dette her, hold oss oppdatert da!! Og lykke til :)

Skrevet

Hei!:) Så spennende å se om mensen kommer på fredagen nå da!:)

Du må holde meg oppdatert.. Vi har prøvd i snart to år. Men jeg har ikke hatt mensen (pcos) ( så det har jo hatt sin forklaring) Men etter jeg fikk tilbake mensen (etter vektnedgang) Så er vi inne i vår 2 pp.. Men er veldig utålmodig, så det er derfor jeg kjører på med akupunktur nå også. hihi.

Så får vi se hva som skjer. Har bare vært til en time enda. Skal tilbake neste tirsdag:) Jeg fikk noen tabletter av han, som skulle minske vanncystene mine. Aner ikke hva tablettene inneholder.. Lukter veldig sterkt da. Men men, han vet nok hva han gir ut. hehe..

Lykke til du/ dere også!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...