Gå til innhold

*Bambi* - kunne du sett på meg og?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde satt stor pris på om du kunne seg på meg:-)

Ser ikke ut som det skal klaffe for oss og begynner å bli rimelig frustrert. Kan du se om en spire klorer seg fast snart?

Jeg f. 170381

Han f. 280876

PÅ forhånd takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stresser...veldig med å bli gravid...jeg blir kjempestresset av å se fødselsdatoen din og av å lese innlegget ditt! Ikke ondt ment altså:) Du må roe ned..en prøvepause eller noe annet som kan få tankene dine over på noe annet er lurt! Det kan dere begge trenge! I og med at jeg er "alternativ" så tror jeg på tankens kraft. Har du lest boka the secret? Hvis ikke annbefaler jeg at du ser filmen på youtube eller kjøper boka i morgen. Vi mennesker tiltrekker oss det vi tenker, ofte tenker vi på alt vi ikke vil ha, vi vil ikke ha influensa, ikke oppleve barnløshet osv.. det som skjer da er at vi tiltrekker oss barnsløshet og andre plager.. Du må endre tankemåte å stole på at du blir gravid innen juni, du kommeer til å få barn å jeg føler jente på deg og positiv test i mai/juni.

Jeg øsnker deg masse masse lykke til og annbefaler deg å lese innlegget jeg nettopp har postet på "bli gravid" forumet ang. stress og gravididtet, det har ødelagt mange pp for meg og der har jeg skrevet viktig info.

Masse lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Ikke lett å stresse ned, men skal gjøre mitt beste:-) Skal reise i morgen og trenger lesestoff så skal prøve å få tak i den anbefalte boka:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...