Gå til innhold

pute til baby ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange er det som bruker pute til baby?

er det ikke slik at baby IKKE skal ha pute... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby skal ikke ha pute. Det stemmer med inoen jeg har fått:)

Skrevet

Begynte å bruke det ved 6 mnd.

De lærde strides ang det med pute til baby. Så når man bør begynne kommer i grunn alt an på hvem man velger å høre på.

Jeg tok imidlertid min egen beslutning(som med det meste annet, det går jo an det også). Vi måtte bruke reisesengen en stund, og den har ganske hard madrass, det virket rett og slett som om han ikke låg godt, så da valgte jeg å prøve pute, og da ble det mye bedre.

Skrevet

Barn under 1 år skal ikke ha pute.

Skrevet

Jeg har brukt pute til de to eldste, og skal bruke det til den neste. Den er helt flat, og funker egentlig bare som "gulpeoppsamler" og mulighet til å bruke de fine putetrekkene...

Skrevet

Jeg har alltid hørt at barn ikke skal ha pute før de er to år, og dette mener de også på helsestasjonen her vi bor + har spurt barnepleier som også er enig.

Hvis ungen min lå i en reiseseng som var hard, så hadde jeg heller lagt en overmadrass e.l. i den, ikke brukt pute for å få det mykt.

Skjønner også at det er fristende å bruke de søte putetrekkene, men velger heller å følge de anbefalingene jeg har fått.

Skrevet

Mine begynte med pute i uke 33! Da var de en mnd og vi bodde på sykehuset..i følge fysioterapeuten og barnelegene på intensiven var dette riktig, så vi fortsatte med pute da vi kom hjem.

Dette er noe vi ikke kan være så bastante på og mene at en av delene er riktig, for det er forskjellig info ift hvem man snakker med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...