Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg etter mine egne beregninger være 9+3 på vei.

Betyr dette at jeg har 9 fullgåtte uker bak meg og er 3 dager inn i uke 10? eller har jeg bare begynt på uke 9?

Grunnen til at jeg spør er at her inne på bim så betyr 9+3 at jeg har 9 fullgåtte uker og har begynt på uke 10 (etter hva jeg har forstått), men på babyverden.no så står det at uke 10 er fra 10+0 til 10+6 og det betyr i såfall at jeg da bare er i uke 9 enda.. :S

så hva er egentlig rett? Hadde jo vært en fordel å visst :b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt litt på, men da jeg var hos legen sist sa hun at jeg var 5+3, alltså i min 6.svangerskapsuke!:) Så hvis du er 9 +3, så er du vel 9 fullgåtte uker og 3 dager da (Tror jeg). :)

Skrevet

Dette har jeg også lurt veldig på!! -Men da jeg var hos legen sist var jeg 5+3 og da sa hun at det tilsvarer min 6.svangerskapsuke. Så hvi du er 9+3, så vil vel det si det samme som at du er 9 fullgåtte uker og 3 dager, alltså i din 10 . svangerskapsuke! Eller..?!:)

Skrevet

Du er 9 fullgåtte uker og 3 dager på vei. Altså i din 10'ende uke..

På lørdag er du 10 fullgåtte uker:) -og på søndag er du 10+1, dvs i din 11 uke...

Skrevet

akkurat som at 2010 er i det 21. århundret ;) DET hjalp meg å forstå.

Skrevet

akkurat som at 2010 er i det 21. århundret ;) DET hjalp meg å forstå.

Skrevet

takk for svar jenter=)

har jo selv trodd at jeg er nå i 10ende uke, men ble jo så usikker da jeg så på babyverden..:b

Hadde jo vært så dumt å funnet ut at jeg er en uke kortere på vei enn jeg har trodd! som om ikke disse første 12 ukene er seige nok liksom:p

Men da sier jeg videre at jeg nå er inn i uke 10 da jeg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...