Flippa m Frida Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Tok de siste tablettene av min doble pergo kur på søndag, og i går kveld (mandag) ble jeg nokså brått skikkelig kvalm og dårlig. Skalv som et aspeløv og var frossen inn til margen. Kasta opp 2 ganger og la meg til sengs i pysj og lester, 2 ullpledd og dyner, men frøs så innmari likevel. Har ikke opplevd dette på tidligere kurer, men det er 3 år siden. Og den siste jeg tok i forrige runde var trippel! Er det andre som har opplevd dette? Syns jo det er helt tragikomisk og knaske pergo hvis man overhodet ikke klarer å ha sex pga bivirkningene. ...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Vil ikke tro at dette er bivirkninger, kanskje du blir syk?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Oj - hørtes ikke bra ut, men jeg tror ikke det er bivirkninger av pergoen, du har nok blitt syk vil jeg tro Har selv avsluttet dobbel pergokur i dag (det er min fjerde kur), skulle egentlig ha begynt på trippel, men siden gyn ikke kunne ta meg inn til UL før i mars, ble vi enige om at jeg skulle gå på dobbel enda en gang til uten at jeg måtte inn til ny UL akkurat nå - har respondert greit med 1-2 store fine eggposer på dobbel kur... ønsker deg riktig, riktig god bedring og lykke til med prøvingen Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå