Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Noen som har det? Jeg tenker å ta, men lurer på hvor vondt det gjør? Har 3 tatoveringer fra før av, ingen gjorde spesielt vondt. Liker ikke smerte:P
Ranveig R Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Har ikkje på sjølve fotbladet, men har på ankelen og ned på utsida av foten. Ho som tatoverte sa det veldig greitt då ho kom ned på utsida; "This is probably gonna hurt a bit.... No really, it's gonna hurt like hell!" Det var heilt klart vondare der enn over ankelen, huskar eg tenkte det kjentes ut som om ho drog ein kniv sakte gjennom huda. Men det var forøvrig til å leve med, og det har ikkje skremt meg frå tanken om ein til med tid og stunder (haha, høyrest ut som om eg beskriver følelsene etter ein fødsel her ;D)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Litt vondt der det var bein, men ellers var det lite å ynke seg etter. En fødsel er femti millioner ganger verre.
Kongeørna Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har flere tatoveringer, men den på ankelen/oversiden av vristen var VELDIG vond!!!! Men den på rompa var forresten også ganske vond.... Mens skulder/overarm ikke var vondt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Har nedover hele siden av ribbeina. Sies at det skal være det vondeste stedet. Den var den vondeste jeg har tatt, men ikke noe stress. Når jeg greide det, greier du på foten - jeg er ei pingle!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Synes det er skummelt når folk sammenligner det med en fødsel, for min fødsel var så grei at det kan jeg gjøre uten problem:P Jaja, finner jeg det riktige motivet, er det helt sikkert verdt smertene! Er jo ikke plass til den store biten, så blir jo ikke sittende i flere døgn i strekk:P
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Hvordan er det dersom jeg tar den ca 10 cm på oppsiden av ankelen da? Er det like vondt?? Har en på skulderen fra før, og det var jo ikke vondt i det hele tatt! Ikke HI :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har en ca 10 cm oppom ankelen, syntes ikke det var vondt i det hele tatt Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå