anjaslilje Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hva skal jeg gjøre? Jeg har vasket den akkurat slik det sto på anvisningen. til punkt og prikke. bergans sine anvisninger vel og merke... men nei. den ER paddeflat...hadde 2 par sko inni sammen med jakken i trommelen,men det hjalp ikke. (for å slå løs duna..) HJELP
Babyønske �� Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Tørket den lenge nok? Det børe være lav temperatur, og det kan ta laaang tid. Kan også ta den ut av trommelen og riste den godt med jevne mellomrom
gerd Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Den skal tromles på lav varme i en evighet med tennisballer. Vaskes på dunprogram.
ALIICE Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Tromles sammen med tennisballer ja, eller evnt 1 joggesko! Ikke 4 stk sko sammen med jakka, det tror jeg blir litt mye.
anjaslilje Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2010 hm...har tromlet leeenge. men skal prøve å bytte program til skåneprogram. det tar laaang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå