Gå til innhold

Time hos privat lege eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt på om jeg skal få meg time hos privat lege eller fastlege. Har en fastlege som ikke har tid til pasientene sine, det er alltid vanskelig og få time hos henne. Ringte og ville ha en time for og sjekke at alt er ok, er bare 5+2 . Fikk svar at jeg kunne kontakte de igjen etter 12 uker om alt var gått bra...Forrige svangerskap fikk jeg tidlig bekkenløsning, allerede i uke 14. Jordmor da anbefalte og kontakte lege tidlig ved senere svangerskap for å kunne forebygge dette.

Derfor lurer jeg fælt på å få meg time hos privat lege, vet det koster endel men alikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ringe helsestasjonen i kommunen din og få time hos jordmor isteden, hvis det ikke er mulig å få time hos fastlegen din?

Tror jeg ville vurdert å bytte fastlege hvis h*n aldri hadde tid...det er jo trossalt en grunn til at man går til legen...at man trenger hjelp:)

Skrevet

Hadde ikke vært i tvil! Ta privat lege. Det er også gratis når du er gravid. Og du må jo komme på kontroll før uke 12!!!

Selv går jeg til privat klinikk nå, orker ikke å bruke min energi på fastlegen som skal holde på med alt mulig og ikke tid til å høre hvordan det faktisk er med meg.

Lykke til..

Ps: Bytt fastlege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...