Gå til innhold

Syklus-surr eller gravid?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innimellom innom sidene her - har ikke klart å holde meg borte. Fikk en gutt i fjor sommer - vårt tredje barn :-) Jeg fullammer enda. Julaften fikk jeg mensen igjen for første gang (og det til de grader - har aldri blødd så mye noen gang!!!) Før det hadde jeg to ganger pms - men det stoppet opp - i oktober og november. Men julaften, da kom det... I midten av januar overnattet jeg og mannen min på hotell. Jeg trodde EL var over - og "faren" for å bli gravid over, så vi "koste oss ubeskyttet". Mindre enn ei uke etter blødde jeg litt - veldig lite. Har hatt mensmurringer, noen dager med ømme bryst - og mensen har enda ikke kommet... Så nå lurer jeg på om det er surr i syklusen - pga at jeg fullammer (med de to første barna kom mensen tilbake og i syklus uten noe slikt) - eller om jeg er gravid igjen... Jeg har bestilt billigtester - så gjenstår det å se. Jeg blir faktisk glad om jeg er gravid!!! Hadde egentlig ønsket oss 3 barn, men etter nr 3 klarer jeg ikke å tenke at det var siste gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Jeg går også litt i spenning, og er i samme situasjon som deg! Men her er det ennå litt tidlig å teste.......

Lykke til : )

Skrevet

denne må jeg bare svare på, for jeg er i nøyAKTIG samme situasjon....?! Blødde nøyaktig 1 uke etter EL og har bare hatt 1 mens etter fødsel, akkurat som deg.

Damit! Burde jo strengt tatt tatt en test nå. I såfall er jeg 6 uker på vei. Det romler og ramler i magen min.... Nei, off... Hva skal en tru...?;)

Skrevet

denne må jeg bare svare på, for jeg er i nøyAKTIG samme situasjon....?! Blødde nøyaktig 1 uke etter EL og har bare hatt 1 mens etter fødsel, akkurat som deg.

Damit! Burde jo strengt tatt tatt en test nå. I såfall er jeg 6 uker på vei. Det romler og ramler i magen min.... Nei, off... Hva skal en tru...?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...