Gå til innhold

noen som kjenner liv nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg så innmari til å kunne kjenne lille-venn inni der.... noen som allerede kjenner spark og slikt???

Skrevet

Nei ingjenting enda. Tror nok det blir noen uker til. Gleder meg masse jeg også. :o)

Skrevet

Er 14+2 dager og kjenner litt liv i magen. Men så er jeg 2.gangs og det sies at man kjenner det fortere da fordi man vet hvordan det kjennes. Det er som en liten luftboble i magen(orm som beveger seg). Den lille er jo ikke rare greiene, så det begrenser seg jo hva man kjenner... men godt er det, så bare gled deg til du kjenner noe.. du gjør det sikkert om ikke så lenge!!

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 11+4. Det føltes som sommerfugler/fisker rett under magen. Kilte litt og varte ikke mer enn 10 sek. Har ikke følt noe etter det

Skrevet

er i uke 15+ og merker ikke noe liv ennå, og dette er tredje svangerskap.... er det grunne til bekymring? med andremann kjente jeg liv fra uke 13....

Skrevet

Jeg kjenner, men det er noen ganger litt vanskelig å si hva som bare er bobler i magen/ luft og hva som er babyen. Men andre ganger er det veldig lett.

Plutselig så kjenner du det! =O) Sikkert ikke så lenge igjen. Er litt individuelt når man kjenner i forhold til kroppsbygning og hvor morkaken ligger. =O)

Skrevet

har kjent litt i ny og ne. uke 14 nå!!!ultralyd imorgen, spent!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...