NurseShark Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hei, gutten min er 7 uker. På 6 ukers kontrollen sa de at han ikke festet blikket ordentlig. Jeg ser jo det selv også. Han ser jo på ting og han smiler etc, men han vil ikke "holde øyekontakten" mer enn et sekund så unnviker han og ser ut på siden av meg, opp etc. Når fikk dere mer stabil øyekontakt med babyen deres? Hvor lenge holdt dere da lyekontakt? Ps, det er og slik at når jeg beveger hodet mitt fra side til side så følger hodet hans med, men blikket er ikke på meg...
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 akkurat sånn var gutten min og. men det kom seg kort tid etter 6 uker. kanskje rundt 2-2,5mnd. på 3mnd-kontrollen sa de han var våken og fulgte med. babyer følger sitt eget tempo. det kommer nok snart =)
Gjest Kira06 Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Vi hadde det også slik som deg, så tror ikke det er så uvanlig. Husker ikke helt hvor gammel hun var første gang jeg følte at vi virkelig hadde øyekontakt, men det var nok en gang mellom 2 og 2,5 mnder. Etter den tid går det fort fremover:) Det beste nå (når hun er 4,5 mnd) er når hun ser på deg, og gir deg sitt største smil*s*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå