Gå til innhold

Gisele Bündchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest om dette "fenomenet" før. Høres jo helt fantastisk ut! Ikke at det gjør meg så mye at fødselen er smertefull. Det er jo bare et lite øyeblikk i et langt liv, så i det store bildet betyr det svært lite.

Skrevet

At noen får raskt formen igjen er ikke unormalt. Gikk visning selv noen uker etter fødsel nummer tre.

Men at de er helt smertefritt tror jeg er litt yoga-piss.

De damene er nesten relgiøse så fiksert de er på meditasjon, balanse, østen osv.

Hvem vil vel innrømme at det "ikke" hjelper. Vil jo ikke skuffe de åndelige veilederene sine :-)

Men hun hadde nok en lett fødsel. Men helt smertefri? Neppe.

Skrevet

De er så utrolig heldige!

Jeg er en av dem som så altfor godt husker fødselen min, og så gruelig vondt det gjorde, og glemmer ikke at jeg etterpå tenkte: "Godt jeg har fått én nå, for da slipper jeg å gjøre dette igjen!" Herregud... Det er jo så hinsides vondt!!

Hvis det er noe som helst i disse yoga- og meditasjonsgreiene, så hiver jeg meg på jeg altså... For jeg VIL jo gjerne ha flere, men gruer meg skikkelig til den smerten! HI

Skrevet

Jeg kjenner en dame som opplevde fødslene sine som smertefrie. Hun er ikke opptatt av yoga eller liknende, helt "normal" dame. Hun sa at hun kjente riene, men de var ikke vonde. Og at barnet skled ned i skjeden og gled ut av henne, men heller ikke det var vondt. Hun hadde ingen forklaring på det selv.

Skrevet

Det ER faktisk noen kvinner som opplever smertefrie fødsler. Husker det var en reportasje i lokalavisen for noen år siden om en slik dame. Hun hadde hatt tre smertefrie fødsler. Ante ikke at hun var i fødsel før hun plutselig måtte presse. Go figure.

Skrevet

Hvorfor ikke?

Det er da ikke bare supermodeller som sier de har fullstendig smertefrie fødsler? Har selv en tante som har født to barn uten å kjenne mer til fødselen enn det hun selv karakteriserte som "lette magesmerter". Og det var åpningsriene. Pressriene kjente hun ingenting til (ikke varte de mange sekundene heller)

Og tanta mi er overhodet ikke fiksert på hverken meditasjon, balanse eller østen, eller redd for å skuffe noen ved å påstå noe som ikke er sant ift smerte..!

Joda, det går nok an å ha en smertefri fødsel. Det har jeg fulltsendig tro på! Men dessverre ikke en eneste forhåpning om selv.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...