Sussapia Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Ja i dag var jeg hos legen min .. Han tok celle prøve av meg og kjente på livmoren min og vi har i dag opprettet svangerskaps journal .. Spennende Så om noen få dager får jeg brev fra sykehuset om sjekk der ! " Alt ser veldig bra ut " sa legen i dag og det er så herlig Blodtrykket var litt lavt , men det er helt normalt heldigvis. Jeg gleder meg sånn til å kunne se Knøttet for første gang Tenk så herlig dette skal bli! VI ER HELDIGE JENTER :)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Så bra=) Deilig med en slik bekreftelse kan jeg tenke meg! Men kan jeg spørre hvorfor han tok celleprøve/ GU av deg?
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Ja, vi er heldige!!! Må prøve å heller tenke på det enn å være så bekymra!!! Bra at alt så fint ut!!
Sussapia Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2010 Han pleier å gjøre det når pasientene hans er gravide . Jeg spurte ikke hvorfor , men han sa han pleide det For å sjekke at alle verdier er bra eller noe .. Skal spørre han neste gang Jeg er 6 uker på vei i dag Snart 6 + 1 dagene " flyr" ikke akkurat avgårde
Sussapia Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2010 Ååh jeg gleder meg Linda89 , sjekk innboksen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå