Gå til innhold

9 uker... dere se hit...

C_line har gutt +jenteimagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere mer kvalme å enda mer uopplagte noen dager inn i uke 9? jeg føler jeg bare er verre.... Kan sove hver 4 time nå - men sover ikke særlig på natten å har vel ikke gjort det siden jeg ble gravid - er så kvalm da. henger snart ikke i stroppa på jobben... skal til lege i mårn - tror jeg må be om en uke hvor jeg kan sove meg opp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt verre de siste dagene, jeg er 8+4 i dag. Har begynt å våkne flere ganger om natta og er skikkelig dårlig. Også er jeg enda mer trett, selv om jeg ikke trodde det var mulig.

Er nok veldig individuelt hvordan og når man blir dårlig.

Det er i allefall et godt tegn å være i dårlig form;)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg sover heller ikke om natten og er generelt veldig trøtt...

Trodde kvalmen kanskje var gitt seg litt da jeg har hatt et par timer uten de siste dagene, men i dag kastet jeg opp igjen og har vært skikkelig dårlig...

Så for min del har det ikke blitt noe bedre ennå... er 9+5 i dag..

Vi får håpe den magiske 12-ukers grensa gjør susen;)

Skrevet

Jeg er 10+3 uker på vei, har ikke merket noe til svangerskapet før jeg kom i uke 10.

Når jeg skulle stå opp mandagsmorningen for å reise på jobb, ente jeg først opp ved doskåla for å kaste opp.

Veldig slapp, trøtt og kvalm hele dagen! Sover nesten ingenting om natta, greier ikke gjøre noe annet hjemme enn å ligge på sofaen etter en dag på jobb.

Jobber på et kontor, så burde jo egentlig ikke bli sliten. Har veldig store problem med å konsentrere meg på jobb og, brekker meg hele tida osv.

Så det er veldig individuelt hvordan man reagerer! :)

Skrevet

Jeg er vel 8+1 i dag siden jeg gikk inn i min 9.ende uke idag, og JA jeg er dårlig...

æsj...skikkelig uggen, sliten og slapp. Vil bare ligge i senga hele dagen hvis jeg kan.. Har lite energi til overs ja.. En tur i butikken gjør meg helt utslått kjenner jeg.

Men heldigvis ikke kastet opp noe enda, bare fantastisk kvalm 24/7....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...