Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Tingenes dumhet. Ting som faller ned, eller ikke kan bæres i en hånd likevel, eller henger fast, eller ryker, eller brenner meg, eller slutter å funke.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Det hersens husarbeidet som aldri tar slutt!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 tekniske ting jeg ikke forstår eller får til. F.eks at tass trykker på noe på tvforsterkeren og jeg ikke får sett på tv igjen før mannen kommer hjem. Det irriterer! Da kan jeg gå så langt som å mene at vi bør hive ut alt av tekniske duppeditter og gå tilbake til trykknapptven med integrerte høyttalere! Mannen bare humrer, og det irriterer det også
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Livet er for tiden brillefint, og det er lite som irriterer. Men siden du spør, så er det jo ganske irriterende at ingen klær passer (7 mnd på vei), og at det er plent umulig å finne noe i butikkene. Det er irriterende å svette i bittesmå prøverom så jeg nesten svimer av, for å ende opp med ingenting etter en time. Men det er jo en bagatell, da.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Sånne ting er det da bare å lære seg hvordan funker.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 selvfølgelig kan man det.. men spørsmålet var hva som irriterer mest i hverdagen, og pr. nå er det sånne ting som irriterer meg mest..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Kjeftesmella til en sykmeldt mann... ( ja, det er synd på han, men av og til kunne han ha sett det store bildet og ikke alle begrensningene han har nå i en relativt kort periode... og holdt kjeft!!!)
Kleint Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Folk som ikke kan kjøre bil, den er jeg enig i. Ligger feil i rundkjøringer, ikke overholder vikeplikten, ikke flytter seg over i høyre fil på E6, når det ligger biler bak, ikke bruker tegn, ja, i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #15 Skrevet 2. februar 2010 Mannen min irriterer meg mest av alt. Desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå