Snabeltann Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Når krisen når uante høyder i heimen, gir jeg sønnen min mobilen. Da blir det TOTAL fred på to sekunder. Han kjører den selvsagt inn i munnen med en gang, og smatter i vei. Lyden er ganske dårlig kan du si. Sikkert full av spytt! Men hvor sinnsykt usunt kan dette være egentlig? Tenker på tungmetaller osv Sønnen min er 4,5 måneder. Husker førstemann var like gal etter mobilen, men da hade jeg plasttelefon. Dene nokianen jeg har nå er det mye metall på. Hadde sikkert vært bannlyst som leke lissom!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Det verste er nok alle bakteriene som er på telefonen. Men det som ikke tar livet av de gjør de nok bare sterkere,eller? Mine får ikke leke med telefonen mer, ikke etter at eldste ringte 113:-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Her har mini på snart 7 mnd fått egen telefon Hehe... dvs han har fått en gammel telefon som jeg ikke bruker lengre. Han var jo helt vill når han så min og skulle jo helst siklet ned den
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Jeg lot dattra mi leke med den helt til pappa fikk hetta når han så det. Han jobber nemlig med elektronik så jeg fikk en lekse om hvor farlig det var pga metaller ol i telefonen. Så her i huset er det slutt på å leke med mobiler, hun har fått en leke telefon fra lekebutikken
moe_ Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Min Nokia er nå en avansert lommelykt med masse snasne funksjoner - sms, ringe, spill, musikk, kamera. Må lades i eninga, da :S Og det var fordi den lille fikk fatt i den i et ubevoktet øyeblikk (utrolig rekkevidde på de små), mobiltlf er ikke leketøy for små barn pga kjemikalier og tungmetaller - for ikke å snakke om batteriet i den, for du gir vel ikke sønnen din batterier å tygge på? Her er en link: http://www.helseinfonett.no/index.php?page=article&ID=939 Vet ikke hva disse dummies i telebutikkene inneholder, men jeg fikk en slik da jeg kjøpte en ekte mobil og skulle gi bort i gave, ellers har vel leketøysbutikkene lekemobiler? Men det er din sønn og ditt valg.
Snabeltann Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2010 skremmende! slutt på mobillek! (jeg har kjøpt diverse leketelfoner, men vet ikke hva det er så maaagiosk med den ekte, for lekene vil han IKKE ha)
-------- Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Nei, min mobil er ikke noe leketøy. Så verken sønnen på 5 år eller dattera på 3 mnd får leke med den. Sønnen her har heller aldri lekt med den. Vi har nok leketøy utenom. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå