Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er nå gravid i uke 7 ++. har tidlig ul på torsdag, så grurgleder meg veldig til å se om allt er som det skal :) * Hååååpe*

Det jeg trenger litt hjlep med er... Jeg begynner nå å bli bare dålrigere å dålrigere... Kvalmen er der, men ikke den verste. Det jeg sliter så enormt med er at jeg har ingen energi ijenn, kan sove 24/7, ryggen tar helt på om jeg står lenger enn 2 timer på jobb, jobber da i klesbutikk i 50% stilling + skole 50%. Det jeg lurer på er tror dere lege vil sykemelde meg? føler jeg ikke har noe spesielt på jobb og gjøre.. er ikke så lett og ta på seg smilet å gå rundt å hjelpe kundene.....

Får jeg bli sjukemeldt tror dere selv om jeg går på skole... skolen er jo frivillig forelesninger så der møter jo jeg opp når jeg orker, som har vært aldri i det siste:p

Butikken jeg jobber i skal og avvikle 1.mars så fra da er jeg arbeidsledig. hvordan blir det om jeg blir sykemeldt før avviklingen skjerr? hvem betaler da pengene ut etter butikken er nedlagt?

Hvis jeg holder ut på jobb til 1 mars. blir jeg sjukemeldt når jeg er arbeidsledig? Om jeg hadde gått til legen eks 10 mars, eller må jeg gå før 1. mars for jeg skal få noe penger?

1 gang gravid så allt er nytt:) har jo vært i tanken og søke meg ny jobb, men føler meg så utroli råtten når jeg må mest sannsynli sjukemelde meg omtrent med en gang :S:S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141377164-sykemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...