Gå til innhold

Klær til barn i mitt bryllup. Og bør det være brudepike/gutt, evt hvem? Har ikke peiling på slikt...

Anbefalte innlegg

Skal gifte meg til sommeren. Jeg er så usikker på hva jeg skal ha på barna mine på 3 og 7 år, gutter. Vanlig dress? Så har jeg tre nære nevøer/nieser, jenter 2 og 6, en gutt på 4.

Bør alle disse få en slags rolle i bryllupet? Hvordan? Hva ville du gjort?

Fortsetter under...

Hva ser du for deg? At guttene dine er brudesvenner? At nevø/nieser er brudepiker/svenn? På barnegarderoben.no får du kjøpt billig dress til brudesvenn.

Jeg hadde kun mine to jenter og stesønn som brudepiker/svenn. Eldste var blomsterpike i tillegg og stesønnen hadde ansvar for hatten til faren og svennestaven sin. Alt kommer an på hva du ønsker. Kunne hatt ennå fler barn med roller i mitt bryllup, men følte det best vedat det var familien som var de viktige og da ble det vi som var de fineste:-)

Vi hadde ikke egne barn da vi giftet oss, men vi droppet brudepiker/svenner nettopp fordi vi har så mange tante/onkel-barn, og da følte vi at det ble urettferdig om vi brukte noen, og for mange om vi brukte alle.

Jeg synes jo det holder i massevis med vanlig dress, men søsteren min brukte "kjole og hvitt" på sine gutter som var 9 og 2 1/2 da de giftet seg. Og det var jo veldig sjarmerende da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...