Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Først ble jeg forbauset over at hun var ti år yngre enn meg, omtrent. http://www.imdb.com/name/nm0935663/ Så ble jeg tilsvarende forbauset over at hun var "skuespiller" bare fordi hun har vært innom et par kalkuner, men det er beside the point. Og så fant jeg ut at hun antakelig er rundt ti år eldre enn meg på Wikipedia. Ergo - om man er ANW kan man til enhver tid velge om man vil ha barnebillett på kino eller pensjonistpris i operaen. Dette vil jeg også ha!
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Men jeg vil egt bli det bare én gang. Bare så det er klart.
Patetica fåkksi Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Står det på Wikipedia så er det sant. Jeg syns hun hadde litt snodig munn, litt som Anna Anka?
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Snodig all over. Altså i den forstand at hun ser ut slik Barbie gjorde på åttitallet, og Dronning Maud, for den saks skyld - sinnsvakt smal i livet og digre pupper. Men når jeg ser i speilet tenker jeg at det hadde ikke gjort noe med hverken digre pupper eller smalt liv, altså.
Gjest amandine Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Jeg synes de damene er skremmende festlige, og må si at synet av ANW i spraytan i forrige uke var sterkt! Snodig kropp!!! Eller som mannen ville sagt: beinf.... med stålkanter;)
Mor Løvehjerte Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Hvor gammel er kjerringa da? Det må det da gå an å finne ut! Hvis hun er født i -76, så holder hun seg dårlig i trynet, men sikkert fin i kroppen altså! Jeg er i såfall året yngre i følge fødselsattesten her, uten sammenlikning forøvrig.
Gjest amandine Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Hun kan da ikke være født i 76????? Seriøst? 6 år yngre enn meg?? Nei, det er iallefall ikke kompliment til kirurgen hennes! Da ser jeg bedre ut i all min naturlige prakt, med et par kilo for mye som rynkefyll;)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Jeg gleder meg til the gold and the beautiful kommer på kino. MÅ være en vinner.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TwTdx77UawI Helt seriøst liksom.....?
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 For ikke å si SÆRRRRIØST????????????? (Merk nabo-bruk av tegn!) Er det mulig? Ikke kan hun spille. Ikke kan hun snakke. Ikke kan hun engelsk. Ikke kan hun gå. Og siden jeg er trash can addict kan jeg opplyse fra gårsdagens program at filmen hadde et 30-millioners budsjett. Til hva da? Ellers er hun en søt airhead som har vokst fra muligheten til å være bimbo, og at man prøver å gjøre noe sjøl er prisverdig men måtte det vær skuespilleri?
Süsse Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Født i 1976? Hun ser jo ut som hun er bestemora mi som prøver å se ut som en 20 åring. Det kan ikke være sant!
Süsse Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Født i 1976? Hun ser jo ut som hun er bestemora mi som prøver å se ut som en 20 åring. Det kan ikke være sant!
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Nettopp. Ergo tror jeg nok mer på Wikipedia, vår venn i alle slags nødsituasjoner, som sier 1956. Men for å returnere til utgangspunktet mitt: det må da være deilig å ha flytende fødselsår, være ung mor eller gammel mor, velge AFP så fort man kan, osv.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 2. februar 2010 #14 Skrevet 2. februar 2010 Jeg fikk også med meg 30 mill budsjettet. Hah! Nå har jeg ikke så mye film erfaring, men vil gjerne dele vår fantastiske stumfilm: Og informere om at budsjettet vårt lå på 4 kr (til eple) TENK bare hva vi PPU-studentene kunne fått til med 30 mill! (Musikken mangler, så nynn gjerne en pianovals)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 2. februar 2010 #15 Skrevet 2. februar 2010 Jeg fikk også med meg 30 mill budsjettet. Hah! Nå har jeg ikke så mye film erfaring, men vil gjerne dele vår fantastiske stumfilm: Og informere om at budsjettet vårt lå på 4 kr (til eple) TENK bare hva vi PPU-studentene kunne fått til med 30 mill! (Musikken mangler, så nynn gjerne en pianovals)
Süsse Skrevet 2. februar 2010 #16 Skrevet 2. februar 2010 Før ville jeg gjerne ha en alder etter hvordan jeg følte meg. Før vil si før unger og nattevåk, da jeg var ung og sprek. Nå er det like greit å ha den alderen jeg har. Lakenen er hengt over alle speil. Men ikke søren om jeg bytter med frøken Agnes Nicole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå