Sembs Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg skal kjøpe en trille til lillegutt på 8 mnd. Har dere noen å anbefale?
Abracadabra Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 det spørs litt på bruken? ute på trilletur, eller som "shoppingtrille"? jeg har en Emmaljunga trille (mener den het softy, men lurer på om den er gått ut??), den er knallgod og vi er superfornøyd! vi er mye ute og går tur, ofte på grus o.l., og da er den uslåelig. her er den: http://www.kuluttaja.fi/tuote/tiedot.aspx?id=61ed9cbc-b92d-478a-ac07-317dea135b3c&code=11 haha fant bare bilde på en finsk hjemmeside tydeligvis, men ja, du skjønner. veldig god trille! du får google videre hvis det ser bra ut hehe men jeg må også skryte uhemmet av MacLaren, vi har lånt en i et par uker nå og de ER virkelig så gode som alle sier. litt dyrere enn mange andre triller kanskje, men den er kjempegod å trille, lett å slå opp og ned, full liggestilling, stabil og god - og den slår seg jo også ned til mye mindre enn Emmaljunga-trillen vår. jeg har også hatt et par paraplytriller til under tusenlappen og har ikke vært særlig fornøyd med noen av dem...men vi er mye ute på tur, og da må trillen være litt robust. lykke til i jakten!
Lemonia Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Vi har en Carena Easy og er veldig fornøyd med den. Må si meg litt uenig med hun over her, for jeg har testet bl.a. MacLaren og selv om den er litt bedre å trille er den på ingen måte så god at det forsvarer prisen. Nå brukes vår trille uansett bare som reisetrille og til handleturer, veldig praktisk å ha med i bilen siden den er så lett, er lett å legge sammen og tar liten plass sammenlagt.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Vil anbefale en med store hjul hvis du skal bruke den ute på vinteren. Et langt håndtak er bedre enn to små( hvis du skjønner hva jeg mener) Med to håndtak kan du ikke skyve vogna med bare en hånd, noen ganger er det behov for det. Jeg har sett på trille fra emmaljunga og carena, de ser ganske så fine ut.
Trollemor75 Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Vi kjøpte nettop en Jogger City Mini i utlandet, den er veldig god å trille. Hadde sett på den i Norge og nølte litt for vi hadde tenkt på en Bugaboo Bee, men den var 1/2 pris fra Norge så vi slo til og angrer ikke. Lett å brette sammen, lett å trille, samtidig solide saker.
August gull Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Kjøpte Maclaren Quest til min gutt når han var 10 mnd.. Og etter det så brukte vi nesten ikke vogna. Der er den minste av typene, koster 1890,- hos biteringen.no nå. Den er super å trille, tar liten plass og er lett og grei å legge sammen og ta med seg. Det er ikke full liggersilling, men mine sover iallfall greit i den. Det er små hjul, så den funker ikke til turgåing på grus! Men helt topp til asfalt/ferie/shopping :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå