Lille persille* Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har termin i august og tenker meg en uke til Barcelona på slutten av 2. trimester. Blir siste voksenferien på oss på en god stund regner jeg med og gleder oss mye! Blir vel å shoppe litt til den lille i magen Flere som skal ut å reise under graviditeten og hvor går turen? Del gjerne tips og ting man bør være obs på når man reiser som gravid! Vet at man må være ekstra påpasselig med hygienen og at maten er gjennomstekt/kokt osv.
mamma til Jesper <3 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Det høres veldig deilig ut! Jeg skal reise til Thailand i starten av mars, da har jeg forhåpentlig gått inn i uke 9. Har brukt nesten et år på å bli gravid og bestillte reise for å få litt annet å tenke på og *vips* så var jeg gravid ) God tur! )
fanteputt Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Titter inn fra 2 trimester. Jeg er 13+5 og dra til Thailand om 10 DAGER:-) er veldig klar for litt sol og sommer nå. Det eneste jeg har gjort denne ganger som jeg ikke har gjort før er å kjøpe støttestrømper som jeg skal ha på flyet og kjøpt antibakterial. Mener jeg har lest ett eller annet sted at en ikke skal spise skalldyr i utlandet.
Mommy86 Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Heihei! Misunner og unner dere feire:) Vi hadde tenkt oss tre uker til Bali i juni/juli, reisen var bestilt, depositumet betalt og plutselig var jeg gravid. De i familien min som vet om graviditeten sier at jeg ikke kan/burde reise... Noen som har noe nyttig informasjon? Reisen er lagt til svangerskapsuke 31-33. Resten av reisen skal betales om noen uker, så må bestemme meg innen den tid. Baby er jo mye viktigere enn en ferietur, men..... Hva ville dere gjort??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå